×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
تداوم تعطیلی بازارهای هفتگی در شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز،محمد حیدری صبح امروز(دوشنبه، 30فروردین) در جلسه مدیریت بیماری کرونا که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: متاسفانه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در سطح کشور و همچنین شهرستان روز به روز در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه وضعیت کرونایی کشور از رنگ قرمز به سمت شکی پیش می رود افزود: دورهمی‌های خانوادگی، ورود مسافران به گیلان در ایام نوروزی، خریدهای شب عید از جمله عوامل افزایش بیماری کرونا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری صومعه‌سرا با بیان اینکه متاسفانه بیماری کرونا برای مردم عادی سازی شده و بیش از 30 درصد از مردم کشور پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند گفت: همه ما موظفیم به کمک کادر درمان و شبکه بهداشت و درمان آمده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه طرح جامع هوشمندسازی ستاد مدیریت کرونا همچنان ادامه دارد تصریح کرد: گروه های شغلی در این طرح کاملا مشخص شده و همه ملزم به اجرای آن هستیم.

حیدری با بیان اینکه بازارهای هفتگی در سطح شهرستان تعطیل است خاطرنشان کرئ: شهرداران نسبت به جلوگیری از سد معبر توسط وانت ها و دست فروشان در روزهای بازار هفتگی اقدام کنند.

خبرنگار:عباس احمدزاده

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.