×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
تلفیق کشاورزی و IT سبب افزایش بهره‌وری کشاورزی می‌شود

مصطفی سالاری عصر امروز در مراسم آیین افتتاح شبکه فیبر نوری و زیرساخت دسترسی ارتباطات ثابت پرسرعت در منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: حوزه کشاورزی یکی از حوزه‌هایی است که برای توسعه گیلان روی آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

استاندار گیلان با اعلام اینکه تلفیق IT و صنعت کشاورزی سبب افزایش بهره‌وری این حوزه می‌شود تصریح کرد: حوزه گردشگری یکی از حوزه‌هایی است که سبب توسعه استان گیلان می‌شود.

سالاری تجارت را یکی دیگر از عوامل توسعه استان گیلان دانست و خاطرنشان کرد: تلفیق فناوری و تجارت سبب می‌شود تا سرعت توسعه استان گیلان افزایش پیدا کند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: اگر در حوزه گردشگری با روش‌های قدیمی، بازاریابی کنیم هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود و لازم است در این حوزه از فناوری کمک بگیریم.

سالاری با اشاره به مواهب موجود در استان گیلان ابراز داشت: ایجاد دهکده‌های سلامت، دهکده‌های آبی و سایر اقدامات برای توسعه و پیشرفت، نیاز به بازاریابی از طریق حوزه IT و ارتباطات دارد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان گیلان افزود: باید تلاش کنید زیرساخت‌های لازم در حوزه دیتا، تلفن ثابت و تلفن همراه را در سراسر گیلان به‌ویژه مناطق دور افتاده تقویت کنیم.

منبع خبر : تسنیم

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.