×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
تمدید فراخوان مسابقه نامه‌ای به یک شهید در گیلان

دبیر نخستین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان گیلان گفت: مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه نامه‌ای به یک شهید تا پایان اسفند ماه تمدید شد.

سرهنگ ابراهیم جوادی، اظهار داشت: فراخوان مسابقه نامه‌ای به یک شهید در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان در اردیبهشت ماه 95 منتشر شده است .

وی با بیان اینکه این مسابقه با موضوع نامه‌ای خطاب به یک شهید گیلانی با نام شهید مورد نظر و با توجه به زندگینامه شهید برگزار می‌شود، افزود: مسابقه نامه‌ای به یک شهید در دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، دانش ‌آموزان مقطع دبیرستان و پایگاه‌‌های مقاومت محله‌های استان گیلان فراخوان شده‌ است.

رئیس ستاد کنگره 8000 شهید استان گیلان با اشاره به اینکه اصل نامه باید در دو صفحه A4 با فرمت word باشد، تصریح کرد: نامه ارسال شده نباید در دیگر همایش‌‌ها یا مجله‌‌ها شرکت داده یا چاپ شده‌ باشد.

سرهنگ جوادی نحوه ارسال آثار را به دو روش پستی و حضوری اعلام کرد و گفت: دانش آموزان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه می‌توانند نامه‌های خود را به بسیج دانش ‌آموزی مدارس تحویل دهند و سایر شرکت‌کنندگان نیز آثار خود را به دبیرخانه همایش، پایگاه‌‌های مقاومت و بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها یا به نشانی info@8000ghahraman.ir ارسال کنند.

وی با بیان اینکه نخستین کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان، اردیبهشت 95 در رشت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نامه‌‌های برگزیده با حضور نویسندگان در همایش ارائه و به 8 نامه برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌‌شود.


منبع:خبرگذاری تسنیم

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.