×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
ثبت‌نام چهره‌ها در انتخابات خبرگان-۷۵ داوطلب ثبت‌نام کردند

به گزارش میرزا کوچک نیوز دومین روز ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ستاد انتخابات کشور  و ۳۱ فرمانداری در سراسر کشور آغاز شد.

حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی و شیخ محمود امجد از چهره هایی هستند که صبح امروز با حضور در محل ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری در انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کردند.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم نیز امروز برای شرکت در انتخابات خبرگان ثبت نام کرد.

بنا بر این گزارش، از ۸ صبح ۲۶ آذرماه تا ساعت ۱۰ صبح امروز ۲۷ آذرماه، ۷۵ داوطلب شرکت در انتخابات پنجمین دوره خبرگان در وزارت کشور و ۳۱ فرمانداری مراکز استانهای سراسر کشور ثبت نام کرده اند.

عسگر دیرباز از حوزه انتخابیه آذربایجان‌غربی، سیدمحمدعلی فقیهی از حوزه انتخابیه اصفهان، محمد عمومی از حوزه انتخابیه اصفهان، محمد گوهری رفعت از حوزه انتخابیه اصفهان، عبدالمجید قائدی از حوزه انتخابیه فارس، حبیب‌الله قدمی از حوزه انتخابیه گلستان، سیدابراهیم سیدحاتمی از حوزه انتخابیه اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی از حوزه انتخابیه اردبیل و حسین فریدونی ممان از حوزه انتخابیه تهران از دیگر چهره هایی هستند که در دومین روز از مهلت ثبت نام تا این ساعت با حضور در وزارت کشور و یا فرمانداری ها برای حضور در انتخابات خبرگان اعلام داوطلبی کرده اند.

همچنین در فرمانداری تهران صبح امروز رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهر تهران در حاشیه بازدید از ستاد ثبت نام ، در خصوص برخورد با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی تاکید کرد: قوه قضائیه پیگیر این امر است و در صورت مشاهده تخلف، برخورد قانونی صورت می گیرد. حجت الاسلام سید عبدالوهاب میراشرفی در توصیه ای به نامزدها مبنی بر اینکه در هنگام ثبت نام، مدارک کافی را با خود به همراه داشته باشند، گفت: داوطلبان توجه لازم را در این امر داشته باشند تا ثبت نام آنها به طور کامل انجام پذیرد تا با مشکل مواجه نشوند.

اولین روز ثبت‌نام متقاضیان کاندیداتوری در انتخابات خبرگان در فرمانداری‌های سراسر کشور و ستاد انتخابات در حالی برگزار شد که تا ساعت ۱۴:۰۰ روز پنجشنبه، ۶۵ نفر در کل کشور ثبت نام کردند.

گفتنی است داوطلبان انتخابات خبرگان می‌توانند هر روز از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۶:۳۰ در تاریخ ۲۶ آذر تا ۲ دی برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات در محل وزارت کشور و ۳۱ فرمانداری در سراسر کشور مراجعه کنند.

در اولین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری در ستاد انتخابات کشور، چهره‌های شاخصی همچون آیت‌الله سیداحمد خاتمی، آیت‌الله علی رازینی، آیت‌الله محمدتقی واعظی و آیت‌الله سید ابوالفضل میرمحمدی ثبت‌نام کردند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.