×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
خبرنگاران و اصحاب رسانه باید دارای ویژگی های خاصی باشند

به گزارش میرزا کوچک نیوز:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا: در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در روز پنج شنبه که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد:در سالی که گذشت خبرنگاران شهرستان صومعه سرا با پی گیری های متعدد خودشان توانستند خواسته ها و مشکلات مردم را بازگو کنند.

سید محمود رزمگیر با اشاره به راه اندازی انجمن صنفی خبرنگاران در صومعه سرا در آینده نزدیک، افزود: وجود چنین صنفی می تواند به حل مشکلات خبرنگاران کمک و راهکارهای مناسبی برای مرتفع کردن این مسائل ارائه کند.

وی به جایگاه و اهمیت اطلاع رسانی و خبر اشاره و خاطرنشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه به دلیل منتخب بودن باید دارای ویژگی های خاصی بوده که یکی از مهمترین آنها داشتن استقلال است.

رزمگیر شجاعت، مطالبه گری، شفافیت، سرعت در انتقال اخبار و فراگیری را از ویژگی ها و شاخص های مهمی دانست که خبرنگاران و اصحاب رسانه باید داشته و آن را کسب کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران بازوان بی هزینه و بی توقع حاکمان و مردم جامعه هستند، تصریح کرد:اگر مسئولی درب اتاقش به روی خبرنگاران باز نباشد، بی شک آن مدیر، مدیر ضعیفی است و توان پاسخگویی و دفاع از عملکرد خود ندارد.

رزمگیر به افزایش تعداد آموزشگاه های هنرهای تجسمی، نمایشی و قرآنی و موسیقی اشاره کرد و ادامه داد: تعداد کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نیز از ۳۱ به ۶۲ عدد افزایش یافته است

در پایان این نشست نیز از تعدادی از خبرنگاران شهرستان صومعه سرا با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

IMG_8978

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.