×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
در پی پیشنهاد استاندار گیلان پرواز عتبات عالیات از رشت برقرار می‌شود

به گزارش میرزا کوچک نیوز:سعید اوحدی در این دیدار با اشاره به اینکه استان گیلان اولین استان در پرداخت کمک دولت به خانواده‌های حادثه دیده منا بود گفت : راهکارهایی که مدیران استان گیلان با درایت کامل در قبال خانواده های حادثه دیده فاجعه منا اتخاذ کردند باعث الگو گرفتن استانهای دیگر شد.

وی به تأکید رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن یاد فاجعه‌ی منا و رسیدگی حقوقی به این فاجعه اشاره کرد و افزود : برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی حادثه دیدگان این فاجعه خانواده‌های این عزیزان باید همکاری لازم را داشته باشند.

سعید اوحدی به درخواست استاندار گیلان درخصوص برقراری پرواز عتبات عالیات از رشت اشاره کرد و افزود : ظرف ۲ هفته‌ی آینده اختیارات کامل سفر عتبات عالیات به صورت ویژه به خود استان تفویض خواهد شد تا نسبت به برقراری پرواز از رشت اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه اعزام کاروان‌های زمینی عتبات عالیات در حال حاضر به صورت ۴۰ نفره صورت می‌گیرد گفت : از این پس کاروانهای زمینی بصورت ۳ اتوبوس و حداقل ۱۲۰ نفره در نظر گرفته می‌شود .

رئیس سازمان حج و زیارت کشور افزود : مدیران حج و زیارت در استان‌ها با هماهنگی استانداران و تحت سیاست‌های ابلاغی اقدام می‌نمایند.

در این دیدار استاندار گیلان نیز با قدردانی از مجموعه‌ی سازمان حج و زیارت کشور در مدیریت فاجعه‌ی منا گفت : شرایط این مصیبت برای ملت ایران بویژه خانواده های آنان به حدی سنگین بود که هرگز از اذهان خارج نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه از لحظات ابتدایی حادثه، پیگیر وضعیت حجاج گیلانی این فاجعه بودم افزود : با تشکیل ستاد استانی و با همکاری مسئولین، فرمانداران و ائمه جمعه توانستیم بخشی از آلام خانواده‌ها را کاهش دهیم.

وی خواستار برقراری پرواز عتبات عالیات از رشت شد و افزود : این یکی از تقاضاهای به حق مردم استان گیلان است که انتظار داریم با جدیت پیگیری شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با قدردانی از تلاش‌های مدیر سازمان حج و زیارت گیلان گفت : امیدواریم با حمایتی که از سوی مرکز صورت می‌گیرد مشکلات پرسنلی حج و زیارت گیلان مرتفع گردد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.