×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
دلایل عزل شهردار صومعه‌سرا رسانه‌ای می‌شود

به گزارش میرزا کوچک نیوز،محمدرضا رحمانی با اشاره به برکناری شهرداری این شهر توسط اعضای شورا، اظهار کرد: از سالی که وارد کارهای شهرداری شدیم فعالیت‌های عقب‌مانده از دوره‌های گذشته باقی مانده بود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و… تا حد مطلوب در شهر صومعه‌سرا انجام شده است، افزود: شورا در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر صومعه‌سرا عزل شهردار این شهر را به دلیل وقوع برخی اتفاق‌ها عنوان کرد و گفت: به‌زودی در یک مصاحبه خبری دلایل عزل شهردار صومعه‌سرا گفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افراد وقتی می‌خواهند شهردار شوند ابتدا اعضای شورا را مانند یک «امامزاده» می‌دانند، تصریح کرد: پس از اینکه شهردار به دلایلی عزل می‌شود اعضای شورا را به چشم «شمر» می‌بینند و حرف‌های زیادی می‌زنند.

رحمانی برکناری شهردار صومعه‌سرا پس از چند سال را به دلیل اتفاق‌های مهم در این شهر ذکر کرد و یادآور شد: در این سال‌ها کارهای صورت گرفته اما برخی اتفاق‌ها منجر به استیضاح و برکناری شهردار شد که به‌زودی با رسانه‌ها درمیان می‌گذارم.

وی با تصریح بر اینکه کسی که تشنه قدرت باشد به جای کار و فعالیت حرف می‌زند، گفت: کسی که اهل کار و فعالیت باشد به مردم خدمت می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر صومعه‌سرا از سرپرست جدید شهرداری این شهر خواست تا برای رضایت عموم شهروندان فعالیت کند.

وی شهرداری را بنگاه اقتصادی خواند و خاطرنشان کرد: کسانی بر فعالیت این بنگاه نظارت عالیه دارند که اعضای شورا و منتخبان مردم هستند.

رحمانی انتخاب شهردار جدید شهر صومعه‌سرا را در نخستین فرصت عنوان کرد و یادآور شد: منتخبان مردم شهردار را انتخاب می‌کنند بنابراین انتخاب وی به صورت غیرمستقیم توسط مردم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شهردار باید اصول شهروندی را برای تمام شهروندان اجرا کند، متذکر شد: حفظ احترام شهردار امری مهم است و شهردار باید این رویه را در امور کاری خود رعایت کند و بداند شهرداری جایگاه خدمت به مردم است نه توهین به آنها./فارس

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.