×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 July , 2024
دولت به وضعیت وخیم مردم امامزاده ابراهیم رسیدگی کند

به گزارش پایگاه خبری میرزا کوچک نیوز؛سید کاظم دلخوش اباتری در نشست علنی صبح امروز(سه شنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: من لازم میدانم در آخرین نطق این دوره از همکاران خوبم در مجلس شورای اسلامی تشکر کنم؛ اعم از نمایندگان، کارکنان عزیز و زحمتکش مجلس اعم از اداری و بخش های مختلف که زحمت کشیدند، حفاظت و حراست و سایر عزیزانی که در مجلس شورای اسلامی و زیر مجموعه تلاش کردند و تلاش می کنند و بعنوان “من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق” از این عزیزان سپاسگزاری و قدردانی دارم.از عزیزان دولت که همکاری کردند و در این مدتی در خدمتشان بودیم، تشکر می کنیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم خطاب به رییس جمهور ادامه داد: ما دوست داریم که دولت موفق باشد ولی در برخی مواقع اعتقاد داریم که برخی تغییرات بدرستی صورت نمی گیرد یا اینکه اگر انجام می شود بدرستی انجام نمی شود. آقای حسینی معاون پارلمانی از اختیارات شما بود و تغییر دادید ولی ایشان فردی بااخلاق و محترم بود و با همه نمایندگان تعامل داشت. ضمن تبریک به آقای حسینی پور معاون پارلمانی جدید لازم است رییس جمهور محترم در برخی از بخش های اقتصادی کشور تجدید نظر کنند. متاسفانه این تجدید نظر صورت نگرفته و مردم در اقتصاد و معیشت دچار مشکل می باشند.

وی در خصوص آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت بیان کرد: در این اتفاق ۱۳۰ خانه مردم و محرومین در ییلاق شفت در منطقه امامزاده ابراهیم که مردم کشور برای زیارت به آن مکان مقدس می روند، اخیرا سوخت. استان گیلان ۹ ماه بارندگی و ۳ ماه چکه دارد. مردم در سیل و سرما زندگی می کنند و هیچ امکاناتی ندارند. من از وزارت اقتصاد و بیمه مرکزی درخواست دارم که مشکل بیمه این عزیزان را حل کنند و از بنیاد مسکن تقاضا دارم که مشکلات را حل کنند. از رییس جمهور تقاضا دارم که دستور ویژه دهند تا تیم های ویژه کمک های لازم را  انجام دهند تا مردم از این وضعیت نجات پیدا کنند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص بیمه تکمیلی فرهنگیان و بازنشستگان اضافه کرد: خدمات به این عزیزان ارائه نمی شود. من تقاضا دارم به این بخش توجه شود. کارانه پرستاران معوقه دارد. قیمت کود و سم اخیرا افزایش یافته و برای کشاورزان مشکل ایجاد کرده است و تقاضا دارم که به مشکلات اقتصادی و روزه مره مردم توجه شود. مردم امروز در ارتباط اقتصاد خودشان دچار مشکل هستند.

دلخوش اباتری یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند که سال جهش تولید با مشارکت مردم و چندین سال است که این مورد را تکرار می کنند. این تکرار برای این است که ما حواسمان جمع باشد ولی امروز برای تولید کننده و اقتصاد مردم اولویتی درنظر گرفته نمی شود. تولیدکنندگان دچار مشکلات اساسی هستند. از گیلانی ها و مازندرانی ها در این جلسه تشکر می کنم و امیدوارم همه عزیزان موفق باشند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.