×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
دیروز در مراسم حبیب یقه دیپلمات ها و کت و شلواری های استان ما غایب بودند!/ چقدر دردناک بود سخنان آقای نماینده که بوی بی بی سی فارسی میداد

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از پیک دانشجو مجتبی صولتی در یادداشتی در ارتباط با مراسم تشییع پیکر شهید حبیب روحی نوشت: همه آمده بودند ،حضوری که نمیشود توصیفش کرد.کوچک و بزرگ،زن و مرد،پیر و جوان،باحجاب و بی حجاب.

ابتدا و انتهای جمعیت مشخص نبود،هرچند برخی بزرگان استان توفیق حضور در مراسم و همراهی با مردم نداشتند ولی مردم سنگ تمام گذاشتند.

خدایا چه کرده ای با دل این مردم؟خودشان شهید میدهند،خودشان تشییع میکنند و خودشان یادبود میگیرند حتی اگر یقه دیپلمات ها و کت و شلواری های استان ما غایب باشند.

البته محفل شهید دعوت میخواهد که برخی توفیقش را ندارند،مسئولین باید بیشتر قدر تشییع شهدای مدافع حرم را بدانند.

این شهدا احیاگر معنویت،ارزش ها و وحدت هستند.آن هم در روزهایی که در آستانه ی دعواهای سیاسی بعضی ها هستیم،به بهانه ی انتخابات،دفاع از حریم آل الله علیهم السلام بردن نبرد به بیرون از مرز های کشور عزیزمان،حفظ محور مقاومت جبران کمک های سوریه در نبرد با عراق و ده ها دلیل معنوی و منطقی و دنیایی و آخرتی وجود دارد که حضور حبیب ها در سوریه را توجیه میکند.

راستی اگر حضور مردم و این دلایل نبود،دیدن و تحمل کردن چهره ی غم دیده دختران شش ساله ، دو ساله و سه ماهه ی حبیب چقدر سخت تر میشد!!!

داغ حبیب را میتوان التیام بخشید ولی درد سخن برخی را نمیشود از یاد برد.

چقدر قلبم میگیرد وقتی یاد سخنان آقای نماینده می افتم که بوی بی بی سی فارس میداد و اعوان و انصارش،همان رسانه هایی که شهدای مارا کشته خواندند و سلفی را آزادی خواه!

آقای نماینده!!!

مردم از شما و برخی از مسئولین،همراهی نمیخواهند حداقل آب به آسیاب دشمن نریزید.

آقایان مسئول!!!!

کاش شما هم مثل پیرزنی که عصا زنان آمده بود برای تشییع ، بدن سوخته ی حبیب را روی دستتان میگرفتید تا بفهمید حال و هوای مردمی را که مالک و حافظ حقیقی این انقلابند،اما…

در نظربازی ما بی خبران حیرانند…

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.