×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
رزمایش«الی بیت‌المقدس»در صومعه‌سرا برگزار می شود

به گزارش میرزا کوچک نیوز:سرهنگ کیا عاشوری در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به سه واقعه تاریخی رخ داده در 13 آبان اشاره و اظهار کرد: سه واقعه تاریخی به عنوان نماد استکبارستیزی در 13 آبان در تاریخ نظام اسلامی ثبت شده است.

وی تبعید امام خمینی(ره) در سال ۴۳، کشتار دسته جمعی دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیرلانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ماه سال ۵۸ را از جمله این حوادث تاریخی عنوان کرد و افزود: به همین دلیل حضور و همکاری همه دستگاه ها برای بزرگداشت این روز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

عاشوری با بیان اینکه جنگ واقعه‌ای است که در شرایط غافلگیری استراتژیک حادث می‌شود، خاطرنشان کرد: جنگ همانند صلح بخشی از سیمای زندگی ما را تشکیل می‌دهد. همانگونه که ما در تلاش برای برقراری صلح و آرامش می‌باشیم باید از آمادگی لازم جهت مقابله با شرایط بحرانی برخوردار باشیم.

وی با بیان اینکه باید همواره از آمادگی لازم برای مقابله در شرایط مختلف با حوادث طبیعی و حوادثی که دشمن ایجاد می‌کند برخوردار باشیم، تصریح کرد: از بین 43 بلای طبیعی شناخته شده، شهرستان انواع مختلف بلای طبیعی را تجربه کرده است. ماهیت جنگ و برآورد وضعیت مقابله با حوادث غیرطبیعی، نیازمند برخورداری از آمادگی و برآورد وضعیت است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا به برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» سپاه شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: این رزمایش هرساله در راستای آمادگی و نمایش اقتدار و قدرت نیروهای بسیجی برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا حضور چهار گردان بیت المقدس در رزمایش سال گذشته اشاره کرد وگفت: با توجه به پراکندگی جمعیتی در سطح شهرستان امسال هفت گردان با محوریت سه بخش در رزمایش «الی بیت المقدس» شرکت می کنند.

عاشوری با بیان اینکه حفاظت و پاسداری از اماکن مهم در شرایط بحرانی برای ما حائز اهمیت است، ابراز کرد: در این رزمایش چگونگی دفاع از کوی و برزن، کنترل معابر و حراست از اماکن مهم و…تمرین خواهد شد.

به گفته این مسئول در این رزمایش گردان های بیت المقدس سپاه چگونگی حفظ و حراست از نقاط حساس شهرستان را در مقابل دشمن فرضی تمرین می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا خاطرنشان کرد: رزمایش «الی بیت المقدس» در روزهای شش و هفتم آبان ماه در سطح شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.