×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
روسای ادارات حق ندارند در خارج از ساعت اداری هم به نفع یا ضرر نامزدی کار کنند

به گزارش میرزاکوچک نیوز، احمد آقایی در جمع مردم صومعه سرا در مصلی این شهرستان با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: اگر نگاهی به انقلاب های دنیا داشته باشیم می‌بینیم در انقلاب ما یک انقلاب بی نظیر است.

وی افزود: با گذشت 41 سال نظام شکوهمند و عزتمند انقلاب اسلامی ایران، اگر نگاهی به این وفاداری در نظام ها و انقلاب های دنیا داشته باشیم، وفاداری و طرفداری و ارادتمندی مردم ما از آغازین انقلاب تا کنون هیچ تفاوتی نکرده است.

معاون امور اجتماعی دادگستری گیلان انقلاب ما بی‌نظیر است، گفت: با این همه مشکلاتی که دشمنان برای ما خلق کردند، حوادثی تلخی را که ایجاد کردند اما مردم ما ارادت و وفاداری وطرفداریشان از نظاممان هر روز نسبت به روز گذشته بیتر می شود.

آقایی با بیان اینکه نظام ما یک پایگاه مردمی دارد تصریح کرد: در آستانه 2 انتخابات بزرگ هستیم و در دوم اسفند ماه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و دومین انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان است.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی یک جایگاه و پایگاه بسیار رفیعی را دارد ، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار فراوانی برخوردار است.

معاون امور اجتماعی دادگستری گیلان با بیان اینکه مجلس خانه ملت است و سیاستگذاری در کشور از ریل مجلس انجام می شود اظهار کرد: اگر ریل انتخابات به درستی مهندسی شود حرکت از آن مستقیم تر و بهتر خواهد شد.

آقایی با بیان اینکه تلاش مردم بر این باش مهندسین ریل را از نخبگان، فرزانگان و فرهیختگان انتخاب کنند و اصلح باشند افزود: باید مردم کاندیدی را انتخاب کنند که بستر نفوذ را برای دشمنان باز نکنند.

وی با بیان اینکه جذب مشارکت حداکثری و حضور مردم در انتخابات از نکات مهمی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده اند گفت: دست اندر کاران انتخابات اگر بر مدار قانون و اخلاق حرکت کنند طبیعی است که مردم رغبت بیشتری پیدا می کنند.

معاون امور اجتماعی دادگستری گیلان با بیان اینکه باید نامزد اصلح در انتخابات را انتخاب کرد تصریح کرد: شورای نگهبان افراد اصلح را به مردم معرفی می کند و کسانی که تایید نشده اند در جایگاه دیگری می توانند خدمت به مردم را داشته باشند.

آقایی با بیان اینکه یکی از ویژگی های فرد اصلح تقوا است خاطرنشان کرد: تقوا انسان را مدیریت می کند و عقل را بالغ بر هر چیزی می داند.

وی با بیان اینکه کسی که تقوا نداشته باشد دست به هر رفتار غیر اخلاقی می زند اظهار کرد: در آموزه های دینی ورود به حریم خصوصی ممنوع است.

معاون امور اجتماعی دادگستری گیلان با بیان اینکه برچسب زنی بر افراد ممنوع و میدان رقابت است باید رقابت سالم برگزار شود افزود: نامزدهای انتخابات تبلیغات خود را ادبیات مسئولانه و واقع بینانه بیان کنند و از بحث های چالشی و تحریم کنند و تعصبی و مغرضانه پرهیز کنند.

اقایی با بیان اینکه نامزدها بیش از دیگران باید پایبند به بایدها و نبایدهای اخلاقی باشند گفت: باید ونبادهای اخلاقی همان اموزه های دینی ما است.

وی با بیان اینکه ارای مردم حق الناس است تصریح کرد: خداوند در آموزه های دینی حق الناس را بر حق الله برتری دانسته و دست اندرکاران انتخابات باید حواس خود را در این راستا جمع کنند.

معاون امور اجتماعی دادگستری گیلان با بیان یانکه رعایت قانون تکلیف شرعی است خاطرنشان کرد: قانونگذار در ماده 52 قانون انتخابات مدیران و مسئولان را مورد خطاب قرار داده تا از امکانات دولتی و رسمی حق ندارند بر علیه و یا نفع نامزدی استفاده کنند.

آقایی با بیان اینکه فرصت ها باید برای همه نامزدها مساوی باشد اظهار کرد: روسای ادارات امین مردم هستند و حق ندارند حتی در خارج از ساعت اداری به نفع و ضرر نامزدی کار کنند.

وی با بیان اینکه باید اجازه دهیم مردم خودشان نماینده شهر خودشان را انتخاب کنند افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و ما باید در مردم اعتماد و اطمینان بخشی بر اساس قانون و اخلاق کنیم.

معاون امور اجتماعی دادگستری گیلان با بیان اینکه بالترین مقام یعنی شورای نگهبان و رئیس جمهور همه را مورد خطاب قرار داده که باید نسبت قانون تمکین کنند گفت: مردم هم تقاضا و خواهششان اجرای قانون است.

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.