×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
مشارکت ۹۴.۷۶ درصدی صومعه سرایی ها در انتخابات ۲۹ اردیبهشت

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از مهر:علی فتح اللهی ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم شهرستان صومعه سرا در حماسه حضور ۲۹ اردیبهشت ماه پای صندوق های رأی، اظهار کرد: مردم این شهرستان همانند همیشه نشان دادند که به ندای رهبری خود برای حضور در صحنه های حساس لبیک می گویند.

وی با بیان اینکه حدود ۹۰ هزار نفر از بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت شهرستان صومعه سرا واجد شرایط رأی دادن بودند، افزود: بعداز پایان انتخابات و شمارش آرای صندوق ها براساس آمار ۹۴.۷۶ درصد از واجدین شرایط رأی این شهرستان پای صندوق های رأی حاضر و در خلق این حماسه مشارکت داشتند.

فرماندار صومعه سرا به فعالیت سه هزار نفر از عوامل اجرایی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا شهرستان اشاره کرد و گفت: تلاش شده تا این انتخابات ها با امنیت بالا، سلامت کامل و حضور و مشارکت حداکثری برگزار شود.

وی همچنین در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: ۵۸ هزار و ۸۴۰ نفر در شهرستان صومعه سرا به منتخب انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ یعنی حجت الاسلام حسن روحانی رأی داده اند.

فتح اللهی با بیان اینکه این نشان دهنده این بوده که ۶۰.۵ درصد از مردم صومعه سرا آرای خود را به نفع آقای روحانی در صندوق های رأی ریخته اند، یادآورشد : رأی ۲۷ هزار و ۴۱۹ نفر از شهروندان صومعه سرایی نیز حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بوده که معادل ۲۸.۲ درصد از آرا می شود.

وی با اشاره به تلاش همه بخش های اجرایی و نظارتی، نیروهای نظامی، امنیتی، بازرسی و رسانه ها و همه عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات در شهرستان صومعه سرا، افزود: با پایان یافتن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز به بعد باید با همکاری و تعامل به فکر رشد و توسعه شهرستان باشیم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.