×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
نابودی اسرائیل به وسیله جوانان نسل چهارم انقلاب رقم خواهد خورد

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، سرهنگ سید حسن حسینی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: 39 سال گذشته جنگی به ایران تحمیل شد که بیشتر شبیه به جنگ احزاب بود زیرا چندین کشور علیه ایران بودند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس یاداوری رشادت ها فداکاری ها و ایثارگری های جوانان دهه شصت است، افزود: دشمن از یادآوری موارد مذکور واهمه دارد و در صدد است دفاع مقدس را حتی با برداشتن کلمه شهید از تابولهای خیابان‌ها کمرنگ کند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه دفاع مقدس یک الگوی موفق در همه عرصه است، گفت: در هشت سال دفاع مقدس توانستیم با دستان خالی علیه دشمن ایستادگی کنیم و پیروز شویم و امروز هم می توانیم با الگوبرداری از دفاع مقدس در همه عرصه ها اعم از فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و … موفق ظاهر شویم.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه ولایت پذیری و اتحاد مردم رمز موفقیت در دفاع مقدس است، تصریح کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس مردم به صورت واحد گوش به فرمان ولی امر خود امام راحل بودند.

وی با بیان اینکه جوانان نسل اول انقلاب اسلامی را و جوانان نسل دوم پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند، خاطرنشان کرد: جوانان نسل سوم با توجه هب اینکه انقلاب و جنگ را ندیده بودند اما با الگوگیری از نسل اول و دوم توانستند در قامت مدافعان حرم ظاهر شوند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا اظهار کرد: جوانان نسل چهارم که انتقال رشادت‌های این سه نسل برای آنها رقم می‌خورد نابودی اسرائیل را رقم خواهند زد.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه طبق موسسه مطالعاتی مطرح دنیا، ایران هفتمین کشور قدرتمند سیاسی و تاثیرگذار در منطقه است، افزود: کشوری که با دستان خالی و تنها توانست در برابر انواع توطئه ها و تحریمات دشمنان ایستادگی کند قطعا برای دشمنان واهمه به همراه دارد.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 100 ویژه برنامه برگزار می‌شود، گفت: زنگ ایثار و مقاومت، افتتاح مسکن محرومین، برگزاری نشست های بصیرتی و خاطره گویی رزمندگان هفته دفاع مقدس از جمله برنامه ها است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.