×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
همه باهم برای امنیت و آرامش در شهرستان

میرزا کوچک نیوز،به مناسبت هفته نیروی انتظامی سرهنگ آقاجانی فرمانده نیروی انتظامی صومعه سرا در نشست خبری با اشاره به آغاز این هفته گفت: توجه نیروی انتظامی امسال بیشتر بر روی کارهای فرهنگی و مسائل پیشگیری از جرایم است و به همین منظور شعار امسال این مجموعه (همه باهم برای امنیت و آرامش) است.

سرهنگ آقاجانی با اشاره به برگزاری ۱۱۰ برنامه در این هفته گفت: برگزاری زیارت عاشورا، حضور و سخنرانی در نماز جمعه، برگزاری جلسه بصیرت دینی و هدایت سیاسی،صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان،دیدار با خانواده های شهدا،اعزام کارشناس اجتماعی پلیس و مشاوران اجتماعی به مدارس نمونه های این برنامه ها است.

وی از دستگیری پنج باندسرقت احشام در این شهرستان خبرداد و افزود : در راستای دستگیری سارقان نیروی انتظامی شهرستان صومعه سرا توانسته دو باند سرقت ازکارخانه شالیکوبی را نیز دستگیر کند.

وی با تاکید بر کاهش ۸۳ درصدی سرقت وسایل نقلیه نسبت به سال گذشته در این شهرستان عملکرد پلیس را در این زمینه رو به رشد دانست.

آقاجانی در ادامه از افزایش ۶۳ درصدی دستگیری معتادین در این شهرستان خبر داد و گفت : در اوایل سال حدود ۲۹۰ معتاد به کمپ های مجاز شهرستان ارجاع داده شدند

وی افزود: برقراری امنیت پایدار در گرو مشارکت اجتماعی مردم با نیروی انتظامی است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.