×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
وزیر اقتصاد در خصوص حقوق‌های نامتعارف پاسخگو باشد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی در مجلس در اخطار قانون اساسی خواستار پاسخگویی وزیر اقتصاد در خصوص پرداخت حقوق های نامتعارف به مجلس شد.

به گزارش میرزا کوچک نیوز، سید کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (سه شنبه 15 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل 137 گفت: در تمام کشورهای دنیا روال بر این است که در صورت بروز تخلفات بالاترین مقام مسئول یا عذرخواهی می کند یا باید به مجلس پاسخگو باشد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تشکر از ارائه گزارشی در خصوص پرداخت‌های نامتعارف به برخی مدیران، تصریح کرد: در یکی از کشورها مدیری 27 دقیقه مردم را در موضوعی معطل کرده بود که برای عذرخواهی 27 دقیقه مقابل مردم خم شد اما وزیر اقتصاد هیچ پاسخی در خصوص علت تخلفات پرداخت حقوق های نامتعارف نداده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی در مجلس دهم افزود: سال 93 فردی بازنشسته در بیمه مرکزی منصوب شد که در یک شرکت خصوصی بیمه کار می‌کرد لذا باید پرسید آیا وزیر از قانون اطلاع نداشته است، در این زمینه وزیر باید پاسخگو باشد اما تاکنون عکس العمل نشان نداده است.

لاریجانی: امکان پاسخگویی وزرا در کمیسیون فراهم است

دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به این اخطار گفت: تا اینجا صرفا گزارشی ارائه شد و اکنون ساز و کار قانونی در کمیسیون ها ادامه می یابد و وزرا امکان حضور در کمیسیون ها برای پاسخگویی دارند و شما می توانید از آن طریق پیگیری کنید./خانه ملت

skd delkhosh 111

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.