×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
کاهش۱۴درصدی پروژه های اجرایی در صومعه سرا

سید جلال سید محمدی عصر پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی صومعه سرا ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار با اشاره به اینکه خبرنگاران در همه عرصه‌ها در کنار مردم و مسئولین هستند، اظهار کرد: در راستای برقراری ارتباط و انعکاس مسائل و مشکلات مردم و مسئولین بی شک این اصحاب رسانه هستند که گام‌های اساسی و مهم بر می‌دارند.

فرماندار صومعه سرا با تأکید بر ضرورت تقدیر و تجلیل از تلاش فعالان عرصه رسانه و خبر، افزود: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید از تلاش‌های این قشر تقدیر و تجلیل شایسته ای به عمل آورند.

سید محمدی با بیان اینکه از نظر اعتبار شرایط خوبی را نداریم، تصریح کرد: باید با کمترین میزان اعتبارات بهترین برنامه و طرح‌ها در سطح شهرستان اجرایی کنیم.

وی با اشاره به افزایش دوباره شیوع ویروس کرونا در شهرستان صومعه سرا، افزود: متأسفانه به دلیل بی توجهی و جدی نگرفتن دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی شاهد شیوع دوباره ویروس کرونا در شهرستان صومعه سرا هستیم.

سید محمدی به آسیب مزارع شالیکاری در بارندگی‌های اخیر اشاره و تاکید کرد: نسبت به بیمه محصولات کشاورزان کارشناسان بیمه به صورت مستمر در مزارع حضور پیدا کنند.

وی در ادامه با اشاره به در سال گذشته ۲۶ میلیارد تومان اعتبار به ۲۸۹ پروژه تخصیص یافت گفت: از این میزان اعتبار تنها ۴۰ درصد اعتبارات شهرستان محقق شد.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه امسال شاهد کاهش ۱۴ درصدی تعداد پروژه‌های اجرایی در شهرستان هستیم، تصریح کرد: امسال برای سال جاری ۱۵۰ پروژه پیش‌بینی شده که شاهد کاهش ۱۴ درصدی پروژه برای اجرای در صومعه سرا تعریف شده است.

وی با تأکید بر اینکه اعتبارات باید به پروژه‌ها مهم و دارای اولویت اختصاص یابد، ادامه داد: پروژه‌هایی که دارای پیشرفت ۸۰ درصدی هستند باید تا پایان امسال به اتمام برسد، که برای رسیدن به این هدف نیازمند همدلی و همکاری همه دستگاه‌های متولی است.

منبع خبر : مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.