×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
آتش سوزی در بیمارستان رازی رشت+تصویر

به گزارش میرزا کوچک نیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، در پی تماس پرسنل بیمارستان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۲۱:۰۷ دقیقه ۱۲ تی ۹۵ مبنی بر بروز آتش سوزی در یکی از ساختمان های بیمارستان رازی، بیدرنگ مرکز ستاد فرماندهی ۸ دستگاه خودرو از ایستگاههای ۱و۵و۹ بهمراه ۲۲ آتش نشان را به محل حادثه واقع در بیمارستان رازی، ساختمان شماره ۷ اعزام کردند.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبر نگار تحریریه خبر گفت: به محض رسیدن آتش نشانان دود زیادی از قسمت ساختمان شماره ۷، بخش سنگ شکن و انبار فوقانی مشاهده می شد که سریعا آتش نشانان با تجهیز خود به تجهیزات انفرادی بخصوص دستگاه تنفسی اقدام به اطفای کامل آتش سوزی نمودند.

مومنی با بیان اینکه زمان حادثه، زمان تعطیلی آن قسمت از  ساختمان بوده افزود: تیم نجات آتش نشانان سریعا به جستجوی افراد محبوس شده احتمال پرداختند که خوشبختانه هیچ محبوس شده ای یافت نشد.

وی در ادامه علت حادثه را در دست بررسی خواند و افزود: در این حادثه آتش سوزی یک دستگاه سنگ شکن بهمراه ۳ دستگاه جانبی اعم از سونوگرافی و… دچار آسیب شد.

گفتنی است : آتش نشانان پس از اطفای آتش، اطمینان ازعدم بروز هرگونه حوادث احتمالی و تخلیه کامل دود از ساختمان به ایستگاه های مربوطه مراجعت نمودند.

1387-2

2094-98

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.