×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
آمار بیکاری واقعی 16 درصد است که برخی به نادرستی کمتر اعلام می کنند/ این که کسی فرد دیگری را از تهران برای سخنرانی می آورد نشان دهنده ضعف اوست

به گزارش میرزا کوچک نیوز ،سید کاظم دلخوش، منتخب مردم صومعه سرا در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دیشب و در جمع هواداران سردار آقازاده با بیان اینکه اشتغال یکی از مهمترین مسایلی است که باید در سطح استان به آن رسیدگی شود، گفت: آمار واقعی بیکاری  استان 16 درصد است که برخی به نادرستی آن را کمتر اعلام می کنند. 

وی با بیان اینکه مردم باید در انتخاب نماینده خود دقت کنند و گزینه صالح را به مجلس بفرستند، افزود: برخی افراد ظرفیت حضور در مجلس را ندارند و به واسطه انتخاب مردم، مغرور می شوند. ما باید در انتخاب خود دقت کنیم و به سمت آن هایی برویم که به درد استان می خورند. 

منتخب مردم صومعه سرا ادامه داد: بنا به فرموده امام(ره) مجلس در راس امور است چرا که مجلس ارتباط تنگاتنگی با مردم دارد. سن اشتغال حالا 25 سال است و بیش از یک میلیون نفر از جوانان ما که در حال حاضر شغلی ندارند، سن شان بیشتر از این است. ما می خواهیم سن اشتغال را به 30 سال افزایش دهیم تا دیگر جوانی تنها به واسطه اینکه سنش چند ماهی بالا رفته است، از پیدا کردن شغل مناسب محروم نشود.

دلخوش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال با عنوان “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری نشان از اهمیت این موضوع دارد. با این حال متاسفانه افرادی برای مجلس انتخاب می شوند که کارایی لازم ندارند.

وی خطاب به حاضران در محل سخنرانی گفت: نباید به آن هایی که به دنبال هوچی گری هستند، رای داد. چرا باید کسی از تهران بیاید و برای ما سخنرانی کند؟! اینکه کسی فرد دیگری را از تهران برای سخنرانی می آورد نشان دهنده ضعف اوست. چرا باید خودمان را کوچک کنیم؟!

دلخوش با اشاره به اینکه سردار آقازاده صادق است و با مردم به صداقت رفتار می کند، افزود: سردار آقازاده دورو نیست. انسانی راستگو و با صداقت است. دلسوز مردم است و دغدغه آنان را دارد. خواهش بنده از مردم رشت این است که فردی را انتخاب کنند که حرف و عملش یکی باشد و بتواند مشکل اشتغال را حل کند.

وی با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در محل مشکل اشتغال، گفت: اینکه برخی می گویند دلخوش در کارخانجات سهام دار است و از سرمایه داران حمایت می کند، اینطور نیست. وقتی بنده نتوانم حق سرمایه گذاران استانم را از تهرانی ها بستانم چطور می توانم به پیشرفت و آبادانی استان کمک کنم و در آن سهیم باشم؟ مگر وام های یکی دو میلیون تومانی مشکل اشتغال را حل می کند؟!

منتخب مردم صومعه سرا در پایان با بیان اینکه همه باید کمک کنند تا یک فرد متعهد، عاقل و با درک به مجلس راه پیدا کند، سخنان خود را با دو بیت شعر که البته سروده خودش بود، پایان برد:

باید ننشست و شکوه و زاری کرد           من معتقدم که می شود کاری کرد

این جمع بزرگان زیادی دارد            باید کمی فداکاری کرد

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.