×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
آموزشگاه آرایش و پیرایش مردانه در صومعه سرا افتتاح شد

نصرت طلب،رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای میرزاکوچک شهرستان صومعه در آئین افتتاح عنوان کرد: آموزشگاه ” میثم ” یکی از مدرنترین فضای آموزشی شهرستان و حتی استان است ک با مشارکت بخش خصوصی توسط فرماندار صومعه سرا افتتاح شد.

وی افزود: این آموزشگاه در مساحت ۹۰ متری با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان و با امکاناتی نظیر کلاس آموزشی ، صندلی های مخصوص، اتاق vip و…در اولین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید .

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای میرزاکوچک صومعه سرا گفت: متقاضیان جویای کار خصوصا افراد علاقمند ب این رشته می توانند بمنظور ارتقا و بالا بردن سطح دانایی و توانائی خود به آموزشگاه میثم مراجعه نمایند.

نصرت طلب تصریح کرد: برگزاری مسابقات مهارتی در سطوح شهرستانی ، استانی و حتی ملی از جمله اهداف و برنامه های این آموزشگاه می باشد.

وی خاطرنشان کرد: مهارتی و توانمند کردن افراد معرفی شده از سوی اتحادیه اصناف شهرستان نیز از دیگر اهداف اصلی این آموزشگاه است.

در ادامه نصرت طلب ضمن تشکر از میثم فتاحی مدیر و سرمایه گذار آموزشگاه میثم، اظهار داشت؛ دانش آموزان نیز می توانند بمنظور سپری کردن اوقات فراغت و همچنین مهارت دار نمودن خود به آموزشگاه میثم مراجعه کرده و از تخفیفات قابل توجهی بهره مند شوند.

وی افزود: البته امیدواریم با حمایت و پشتیبانی کلیه مسئولین از این طرح ها و ظرفیت ایجاد شده در شهرستان تا حدودی شاهد رفع مشکل و معضل بیکاری باشیم.

نصرت طلب گفت: لازم ب ذکر است که تعداد ۲۸ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای توسط افراد حقیقی با اخذ مجوز های لازم از سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور بعنوان بخش غیر دولتی، فعالیت های مهارتی و آموزشی خود را در رشته های مختلف دنبال و اجرا می نمایند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.