×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
اجرای طرح ملی سنجش ساختار قامتی زنان روستایی در صومعه‌سرا

علیرضا محمدی ظهر امروز(پنج‌شنبه، 9بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر کارگروه ورزش و جوانان بیش از 31 برنامه را در دستور کار خود دارد.

رییس ورزش و جوانان صومعه‌سرا افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی مختلف با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری مسابقات ورزشی در سطح ادارات از جمله برنامه‌ها است.

محمدی با بیان اینکه صومعه‌سرا دارای 10 خانه روستایی است گفت: طرح ملی سنجش ساختار قامتی زنان روستایی در شهرستان صومعه‌سرا در حال انجام است.

رییس ورزش و جوانان صومعه‌سرا تصریح کرد: این طرح کوشید تا با آگاه‌سازی زنان روستایی جهت تطبیق فعالیت‌های حرکتی متناسب با مشاغل روستایی به حفظ وضعیت استاندارد قامت، اسکلت و عضلات زنان کمک کند و دانش‌افزایی ورزشی و تندرستی را افزایش دهد.

وی بیان کرد: شناسایی ناهنجاری‌های قامتی زنان روستایی، پیشگیری از بروز مشکلات ناشی از آن و درمان برخی از ناهنجاری‌های قامتی از طریق ورزش، سه هدف مهم این طرح ملی است.

محمدی با اشاره به اینکه این شهرستان دارای 42 هیئت ورزشی است که از این تعداد 36 هیئت فعال هستند خاطرنشان کرد: 39 باشگاه فعال ورزشی در شهرستان داریم که برای شناسایی و رفع موانع این باشگاه‌ها بازدید میدانی داشته‌ایم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.