×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024
احداث بوستان مفاخر در صومعه‌سرا/ از سرمایه گذاران استقبال می‌کنیم

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز،مجید صانعی، سخنگوی شورای شهر صومعه‌سرا در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: رسالت خبری و جایگاه اصحاب رسانه مقدس است و حرکت، منش و سلوک آنها را پایبندی به اعتقاداتشان معلوم می‌کند.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن در جایگاه منتقد بسیار آسان است اما وقتی در جایگاه عمل قرار می‌گیریم سختی‌های آن را شاهد هستیم، افزود: از آغاز به کار شورای دور پنجم تا کنون 92 جلسه در صحن شورا برگزار شده است.

سخنگوی شورای شهر صومعه‌سرا با بیان اینکه متاسفانه خبرنگاران شهرستان در جلسات علنی شورا حضور پیدا نمی‌کنند، گفت: دوشنبه‌ها ساعت 6 عصر جلسه علنی شورا برگزار می‌شود.

صانعی با بیان اینکه انتظار می‌رود همراهی اصحاب رسانه با شوراها بیشتر شود، تصریح کرد: در راستای فرهنگ عمومی حضور خبرنگاران کمرنگ است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات فرهنگی شهر با اطلاع رسانی اصحاب رسانه حل می‌شود و شاهد بداخلاقی‌های رسانه‌ای به خصوص فضای مجازی دیگر نخواهیم بود.

سخنگوی شورای شهر صومعه‌سرا با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک برای لیموده و مسکن مهر پارک احداث می‌شود، اظهار کرد: ایجاد پارک محله و سفر به محله‌های این شهر را در دستور کار داریم.

صانعی، بودجه امسال شهرداری صومعه‌سرا را حدود 16 میلیارد تومان دانست که 19 درصد آن محقق شده است و افزود: این بودجه در شش ماه دوم محقق می‌شود در صورتی که در شهرستان به دلیل بارندگی کارهای عمرانی بیشتر در شش ماهه نخست انجام می‌شود.

وی، تمرکز زدایی از مرکز شهر، آمایش عادلانه خدمات رفاهی، توجه به ایجاد امکانات رفاهی در حاشیه شهر را از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های شهرداری دانست و گفت: کمبود منابع مالی برای اجرای پروژه‌ها از جمله مشکلات ما است.

سخنگوی شورای شهر صومعه‌سرا با بیان اینکه ساختمان شورای شهر در شان مردم این شهرستان نیست، تصریح کرد: در صدد ایجاد بوستانی به نام بوستان مفاخر در این شهرستان هستیم که در انتهای آن یک ساختمان برای شورا احداث شود.

صانعی با بیان اینکه زمین آرامستان این شهرستان وقفی است و ما به دنبال گرفتن حکم مدیریت اجرایی این مکان برای شهرداری هستیم، خاطرنشان کرد: سازمان آرامستان شهرداری در این مکان احداث و تا دو ماه دیگر افتتاح می‌شود که یک روحانی مستقر خواهد داشت.

وی با اشاره به طراحی بازارچه دائمی میوه و تره بار در این شهرستان، اظهار کرد: پیاده راه فرهنگی خیابان فرهنگ علاوه بر اینکه تصویب شده بود اما هنوز اجرایی نشده زیرا مقداری از کسبه این خیابان نسبت به این پروژه ایستادگی می‌کنند.

سخنگوی شورای شهر صومعه‌سرا با اشاره به بازسازی میدان اصلی شهر، افزود:  متاسفانه در گذشته در شورای شهر صومعه سرا قراردادهای ترکمنچای زیادی بسته شده که اثرات منفی آن امروز گریبان شورای شهر و شهرداری صومعه سرا را گرفته است و بالغ بر 4 میلیارد تومان فقط این شهرداری بدهکار بوده است که مقدار زیادی از آن پرداخت شده و مابقی هم پرداخت خواهد شد.

صانعی با بیان اینکه متاسفانه آوردن سرمایه گذار به این شهرتسان به سختی است اما رفتنش به آسانی صورت می‌گیرد، گفت: اصحاب رسانه در جذب سرمایه‌گذاران می‌توانند کمک شایانی کنند.

وی با بیان اینکه مجوز پارک سرپوشیده برای این شهرستان صادر شده است اما هیچ سرمایه گذاری نیست که آن را اجرا کند، تصریح کرد: ما حاضریم اگر سرمایه گذاری  بخواهد پارک آبی و … را در این شهرستان راه اندازی کند زمین در اختیارش قرار دهیم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.