×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر گیلان برگزار می‌شود

«محسن جعفری» در گفت‌وگو با خبرنگار میرزاکوچک نیوز از رشت با بیان اینکه اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر گیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم عزت الله ضرغامی، عضور شورای عالی انقلاب فرهنگی، ساعت 10 صبح 15 دی ماه در سالن همایش نیروی انتظامی سخنرانی خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه بیش از 2 هزار اثر در قالب خبر، گزارش، مصاحبه، کاریکاتور، عکس، یادداشت، تیتر و .. برای این جشنواره ارسال شده است، افزود: تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس و مقاومت، محرومیت‌زدایی و خدمات اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، چهل سالگی انقلاب اسلامی و مسائل صنفی اصحاب رسانه از جمله محورهای چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان بود.

وی با بیان اینکه انتخاب برترین‌های این جشنواره در مرحله نهایی داوری است، گفت: به زودی اسامی نفرات برتر از سوی داوران اعلام و به شرکت کنندگان اعلام می‌شود.

جعفری، جشنواره رسانه ای ابوذر را از رویدادهای مهم فرهنگی استان دانست و تصریح کرد: بسیج رسانه  گیلان از نظر برگزاری  برنامه‌های فرهنگی در کشور زبانزد است.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم می‌خواهد با نفوذ در رسانه‌ها به ما آسیب برساند، خاطرنشان کرد: جشنواره‌های مطبوعاتی نقش بسیار مهمی در راستای تقویت سطح کیفی تولیدات رسانه‌ای دارند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره با حضور اصحاب رسانه استان  گیلان و جمعی از مسئولان اجرا می‌شود و طی آن از برگزیدگان جشنواره و آثار شایسته تقدیر، تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.