×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
اصحاب رسانه در زمینه روشنگری جامعه نقش ویژه‌ای دارند

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، مهندس علی فتح اللهی، فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه عبدالرضا جوهری به عنوان سرمایه این شهرستان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و خبری فعالیت داشته است، اظهار کرد: اصحاب رسانه، نوع کار و اقداماتی که در نگرش و روشنگری‌های مردم انجام می‌دهند گوش و چشم مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه در زمینه روشنگری جامعه نقش ویژه‌ای دارند، افزود: هر کار بزرگ بخواهد انجام شود اگر اطلاع رسانی صورت نگیرد کسی متوجه نخواهد شد.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه در زمینه فرهنگ سازی اصحاب رسانه بهترین دوستانی هستند که می توانند کمک شایان توجه ای داشته باشند، گفت: بیشترین مشکلات ما در فرهنگ سازی در لا به لای جامعه است که می تواند توسعه را برای ما به ارمغان آورد.

فتح اللهی با بیان اینکه اگر قرار است جامعه ای توسعه پیدا کند تمام ارکان جامعه باید در توسعه یافتگی نقش ایفا کنند، تصریح کرد: باید فرهنگ استفاده از هر چیز را به مردم بیاموزیم و فرهنگ سازی کنیم.

وی با بیان اینکه قلم اصحاب رسانه در فرهنگ سازی تاثیر بسزایی دارد و ادبیات نوشتاری خبرنگار تاثیرگذار باشد، میلیون ها نفر را مخاطب قرار می دهد، خاطرنشان کرد: هر میزان در زمینه هنر اعتابر هزینه کنیم، سرمایه گزاری است و اثراتش در لابه لای جامعه مشاهده می شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.