×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
اعدام شوهر عمه پلید در زندان تهران / او به زهرا رحم نکرد

به گزارش رکنا، 21 تیر سال 94 بود که ماموران پلیس تهران در جریان قتل زن جوانی به نام زهرا قرار گرفتند و تیمی ازماموران برای تحقیقات پلیسی پای در قتلگاه زن جوان گذاشتند.

ماموران پلیس آگاهی تهران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که زن جوان به قتل رسیده و قاتل پس از جنایت دست به سرقت طلاها و وسایل با ارزش داخل خانه زده است.

بدین ترتیب مشخص شد قتل با انگیزه سرقت انجام شده و قاتل زمانی که بچه های زهرا در حال بازی در کوچه بودند وارد خانه شده و دست به این جنایت زده است.

زهرا در خانه تنها بود که وارد خانه اش شدم

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا این که ماموران به رفتارهای شوهرعمه زهرا مشکوک شدند و سیاوش به عنوان مظنون اصلی پرونده دستگیر شد.

سیاوش ابتدا خود را بی گناه می‌دانست اما وقتی طلاهای زهرا داخل خانه اش پیدا شد به ناچار لب به سخن باز کرد و به قتل زن جوان اعتراف کرد.

عامل این جنایت خانوادگی در اعترافاتش گفت: به پول نیاز داشتم و وقتی دیدم بچه های زهرا داخل کوچه سرگرم بازی شدند در یک لحظه تصمیم گرفتم وارد خانه شان شوم و طلاهای مادرشان را سرقت کنم. وقتی وارد خانه شدم زهرا را پیش روی خودم دیدم و ابتدا از او خواستم طلاهایش را به من بدهد که مقاومت کرد و قصد داشت با سر و صدا از همسایه ها در خواست کمک کند که دست به قتل زدم.

سیاوش ادامه داد: بعد از قتل دست به سرقت طلاها زدم و به سرعت از خانه خارج شدم و در این مدت فکر نمی کردم پلیس مرا شناسایی کند چون هیچ کسی مرا ندیده بود که وارد خانه شدم.

حکم اعدام شوهر عمه پلید

پس از بازسازی صحنه قتل و صدور کیفرخواست از سوی دادسرای امور جنایی پرونده برای صدور حکم نهایی به دادگاه یک کیفری استان تهران ارجاع شد و در روز دادگاه سیاوش و خانواده اولیای دم در شعبه 8 دادگاه یک کیفری تهران حاضر شدند.

در ابتدا خانواده زهرا پشت تریبون قرار گرفتند و از قاضی پرونده درخواست قصاص برای قاتل دخترشان کردند و در ادامه سیاوش برای دفاع پیش روی قضات قرار گرفت.

سیاوش به قتل زهرا اعتراف کرد و گفت: من تنها قصد سرقت طلاهایش را داشتم اما وقتی دیدم زهرا مقاومت می کند برای این که دستم رو نشود به ناچار دست به قتل زدم و حالا پشیمان هستم.

بدین ترتیب قاضی دادگاه پس از پایان جلسه همراه قضات مستشار وارد شور شد و حکم اعدام را برای سیاوش صادر کردند و سیاوش پس از سال ها انتظار در دومین چهارشنبه شهریور ماه پای چوبه دار رفت و این مرد در زندان تهران اعدام شد.

منبع خبر : رکنا

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.