×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
اعزام بیش از ۲ هزار گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش پایگاه خبری میرزاکوچک نیوز به نقل از خبرگزاری مهر؛سردار محمد عبدالله پور عصر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: ادامه دادن راه شهدا یکی از مهم‌ترین ارکان زندگی در ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: بازدید از مناطق جنگی، یاد و خاطره شهدا را بیشتر از همیشه در بین مردم به خصوص نسل جوان زنده نگه می‌دارد.

وی با اشاره به نقش اردوهای راهیان نور در انتقال فرهنگ دفاع مقدس، گفت: اردوهای راهیان نور، اردوهایی عقیدتی و معنوی است و معنای اصلی آن انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های امروزی است که روحیه معنویت، از جان گذشتگی و شجاعت رزمندگان دوران دفاع مقدس را بازگو می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به برپایی اردوگاه راهیان نور گیلان به عنوان اولین استان کشور در این خصوص، بیان کرد: اردوگاه راهیان نور استان گیلان جز اولین و معدود اردوگاه‌های راهیان نور بود که از اواسط بهمن ماه سال گذشته فعالیت خود را در مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز کرد.

سردار عبدالله پور یکی از اهداف اردوگاه راهیان نور گیلان پذیرایی از تمامی زائرین ایرانی از تمامی استان‌ها و حتی زوار خارجی آن هم در این شرایط سخت اقتصادی دانست و بیان کرد: مردم گیلان در دوران دفاع مقدس با ارسال صدها کامیون کالا به مناطق عملیاتی زبانزد کشور بوده و پس از آن هم با خدمت رسانی به زوار مناطق عملیاتی جنوب وفاداری خود به انقلاب اسلامی را نشان دادند.

وی با اشاره به اعزام بیش از دو هزار زائر گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور، تصریح کرد: تا کنون دو هزار و ۵۳۷ نفر از گیلان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده و همچنین شش هزار و ۳۴ نفر در اردوگاه شهید حبیب الهی که مقر راهیان نور سپاه قدس گیلان در شهر اهواز است اسکان داده شدند و روزانه از همین تعداد پذیرایی صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بی‌سابقه دانستن حضور زوار خارجی در مناطق عملیاتی جنوب کشور، گفت: در راهیان نور ایام نوروز تعداد ۱۰۰ زائر خارجی از ۱۴ کشور دنیا توسط دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب سفر کرده و در اردوگاه استان گیلان از آنان پذیرایی شد.

منبع خبر : مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.