×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 15 March , 2024
افتتاح نمایشگاه «قاب سفید» همزمان با ایام دهه فجر در صومعه سرا

«معظم علیپرست» در گفت‌وگو با خبرنگار ما با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک رخداد مهم بود که به نظام جمهوری اسلامی تبدیل شد و طلوع فجر با رهبری امام خمینی(ره) در کشور اتفاق افتاد و تأثیر آن را در منطقه و جهان شاهد هستیم.

مسئول کمیته بانوان و امور خانوده فرمانداری صومعه‌سرا با مهم خواندن نقش بانوان در انقلاب اسلامی افزود: بانوان دوشادوش مردان در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب سهیم بودند.

وی با بیان اینکه کمیته بانوان ستاد دهه فجر در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، گفت: هدف از تشکیل این کمیته فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت پرشور قشر عظیم بانوان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آشناسازی هرچه بیشتر این قشر با دستاوردهای انقلاب است.

علیپرست با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره مسأله زنان را مهم دانسته و نقش آنان را در ارکان مختلف جامعه تأثیرگذار برشمرده‌اند، تصریح کرد: امروزه زنان و دختران ایرانی مصمم‌تر و آگاه‌تر از گذشته شده و آماده ایفای نقش اساسی در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه این کمیته برای ایام الله دهه فجر ویژه برنامه‌هایی را برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: افتتاح نمایشگاه قاب سفید در  فرمانداری، برگزاری ویزیت رایگان در روستای سیاه اسطلخ، همایش خواهران زینبی در سالن اجتماعات فرمانداری، همایش یاوران انقلاب در کتابخانه میرزاکوچک، افتتاحیه گلخانه در روستای تطف و ویژه برنامه شهادت حضرت زهرا(س) در مصلی از جمله برنامه‌های این کمیته است.

مسئول کمیته بانوان و امور خانوده فرمانداری صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: شرکت در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدا و پخت آش نذری در روستای سیاه اسطلخ، جشنواره غذا، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و شرکت پرشور بانوان در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های کمیته بانوان در ایام الله دهه فجر است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.