×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
افتتاح همزمان 7 پروژه جهاد کشاورزی صومعه سرا

به گزارش خبرنگار میرزا کوچک نیوز، همزمان با دومین روز از هفته دولت 7 پروژه جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح شد.

احمد پادیاب با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا دارای 28 هزار هکتار اراضی شالیکاری است که از این میزان 14 هزار هکتار تجهیز و نوسازی اراضی شده اند، افزود: در سال جاری در 6 روستای این شهرستان طرح تجهیز صورت گرفته که امروز به بهره برداری می رسد.

مدیر جهاد کشاورزی صومعه سرا با بیان اینکه امروز در روستای میانده به صورت همزمان شش پروژه تجهیز اراضی افتاح می شود، افزود: برای این پروژه ها که 175 خانوار از آن بهره مند می شوند بالغ بر 800 میلیون تومان از اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی گفت: حمل و نقل آسان، امکان استفاده از ماشین الات در زمین کشاورزی، کاهش هزینه تولید، کاهش مصرف آب و جلوگیری از پرتی برداشت از مزایای این طرح است.

پادیاب با بیان اینکه طرح انتقال اب کم فشار با لوله پلی اتیلن به طول 4 کیلومتر با اعتبار 400میلیون تومان از اعتبارات ملی در روستای نوخاله اکبری از دیگر پروژه های جهاد کشاورزی است ، تصریح کرد: کاهش هدر رفت آب، توزیع مناسب آب و افزایش محصول از اهداف اجرای این پروژه است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.