×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
افراد زاویه‌دار نباید وارد مجلس شوند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر با بیان اینکه امروز افرادی که در فتنه 88 نقش داشتند دلسوز نظام و مردم شده‌اند، گفت: مردم با بصیرت خود مراقب نفوذ کسانی که با نظام و رهبری زاویه‌ دارند، هستند و آنها را وارد مجلس نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام محمدرضا بخشش صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد با سعادت نبی اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: هفته وحدت یادگار امام راحل و نشانه دوراندیشی ایشان است.

وی با اشاره به عدم موضع‌گیری برخی فتنه‌گران افزود: فتنه‌گران و حامیان آنها درصدد نفوذ در مرکز تصمیم‌سازی کشور هستند.

این مسئول با گرامیداشت حماسه کم‌نظیر و بزرگ 9 دی توسط امت ولایی ایران، گفت: این حماسه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب برخاسته از حضور در عرصه مجاهدانه است.

وی درباره حوادث پس از انتخابات در سال 88، تصریح کرد: برای این واقعه دردناک نامی بهتر از فتنه نمی‌توان گذاشت و لکه ننگ بر پیشانی کسانی بود که به دروغ و منافقانه مدعی پیروی از خط امام (ره) و ولایت فقیه بودند اما در صحنه عمل براندازی نظام اسلامی را دنبال می‌کردند.

بخشش با بیان اینکه ریشه‌های فتنه 88 و فتنه‌های مشابه آن باید شناسایی شوند، یادآور شد: باید آمادگی مقابله با حوادث مشابه فتنه 88 را داشته باشیم و غافلگیر نشویم و بتوانیم توطئه‌ها را خنثی کنیم.

وی به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «این فتنه صرفاً منحصر به حضور عده‌ای در خیابان‌ها نبود بلکه ناشی از یک بیماری بود»، تصریح کرد: این بیماری‌ها را باید شناخت تا از عواقب خطرناک آن مصون بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رضوانشهر با اشاره به ریشه‌های فتنه، خاطرنشان کرد: فتنه 88 ریشه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نیز روحی و شخصیتی سران فتنه دارد که سال‌ها دشمنان با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌های زیادی روی آن کردند.

به گفته وی، قدرت‌طلبی، اشرافی‌گری، دنیاطلبی، بی‌بندوباری اخلاقی و فرهنگی، بی‌مبالاتی نسبت به تضعیف ارزش‌های اسلامی، حسادت، ایجاد فضای دوقطبی در جامعه و… از جمله ریشه‌های فتنه 88 بود که باید در جامعه اسلامی خشکانده شود.

بخشش، یکی از ابعاد نفوذ در کشور را ورود فتنه‌گران دانست و گفت: امروز فتنه‌گران و حامیان آنها بدون پذیرش خیانت‌های خود به کشور و امت انقلابی درصدد نفوذ در مرکز تصمیم‌سازی کشور هستند بنابراین همه باید با بصیرت انقلاب صحنه را رصد کرده و مراقب نفوذ آنها به مرکز تصمیم‌ساز باشیم.

وی درباره فعالیت‌های انتخاباتی فتنه‌گران گفت: امروزه در محیط و منطقه ما کسانی در عرصه انتخابات در حال فعالیت هستند که کارنامه سیاسی آنها نشان می‌دهد همواره با افراد و جریانات و گروه‌هایی بوده‌اند که تضاد و تقابل و زاویه با نظام و امام (ره) و رهبری داشته‌اند.

این مسئول اضافه کرد: افراد فتنه‌گر چگونه به خود اجازه می‌دهند که به مهم‌ترین مرکز تصمیم‌سازی کشور یعنی مجلس شورای اسلامی ورود پیدا کنند.

وی گفت: زمانی که در اوج فتنه، رهبر معظم انقلاب همگان را به بیان مواضع شفاف و مرزبندی با دشمنان و معاندین دعوت کردند، آنها روزه سکوت گرفته بودند و امروز همین افراد دلسوز مردم و نظام شده‌اند و می‌خواهند نماینده مردم شوند.

بخشش، مردم ایران اسلامی را بصیر و آگاه خواند و خاطرنشان کرد: فتنه‌گران و حامیان پشت‌پرده آنها بدانند مردم ولایتمدار ایران اسلامی در عرصه انتخابات نیز همان مردم 8 و 9 دی ماه سال 88 هستند و در روز هفتم اسفند 94 حماسه 9 دی 88 را تکرار کرده و با حضوری گسترده در انتخابات نقشه‌های دشمنان و ایادی داخلی آنها را نقش بر آب می‌کنند.


 

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.