×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
بارش باران و روند کاهش محسوس دما در گیلان تا پایان هفته پیش رو

به گزارش میرزا کوچک نیوز،سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از بارش باران، بعضی نقاط بارش برف و روند کاهش محسوس دما در استان تا پایان هفته پیش رو خبر داد.

مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تقویت تدریجی توده هوای سرد و بارش زا از امروز در منطقه است و این سامانه بارشی تا روزهای پایانی هفته آینده در استان فعال خواهد بود.
وی ادامه داد: بر این اساس بارش باران ، بعضی نقاط بارش برف، وزش باد (گاهی شدید)، روند کاهش محسوس دما و مه آلودگی هوا پیش بینی می شود.
غلامی خاطرنشان کرد: این شرایط سبب آب گرفتگی معابر عمومی، لغزندگی سطح جاده ها و کاهش دید افقی خواهد شد ضمن اینکه دریا نیز بتدریج مواج شده و برای فعالیت های مرتبط نظیر صید و صیادی و دریانوری مناسب نیست.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان،برای امروز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، به تدریج بارندگی، گاهی وزش باد، اواخر وقت ارتفاعات احتمال بارش برف پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را مربوط به منجیل با ۱۵ درجه سلسیوس و کمینه دما را مربوط به دیلمان با دو درجه سلسیوس زیرصفر عنوان کرد.
غلامی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۱۲ و ۹ درجه سلسیوس عنوان کرد.
وی گفت: بیشترین میزان بارش باران در شبانه روز گذشته در لاهیجان با یک و نیم میلیمتر به ثبت رسیده و کمینه دمای فردا در گیلان نیز با یک درجه سلسیوس مربوط به جیرنده و دیلمان و ارتفاعات جنوب شرقی استان پیش بینی می شود.


منبع : ایرنا

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.