×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
بازگشت ۱۴۱ هزار و ۱۳۹ زائر اربعین از مرزهای ۶ گانه به پایتخت

به گزارش پایگاه خبری میرزاکوچک نیوز به نقل از خبرگزاری مهر؛میرمحمد غراوی صبح جمعه ضمن قبولی عزاداری همه زائران و جاماندگان اربعین حسینی (ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمام تلاش‌ها در کمیته حمل و نقل استانداری تهران ارائه بهترین خدمات در جهت جا به جایی این عزیزان بوده است، اظهار داشت: با یاری خداوند و همت همه دست اندرکاران تا کنون بازگشت و انتقال ۱۴۱ هزار و ۱۳۹ زائر اربعین از مرزهای شش گانه به پایتخت ثبت شده است.

غراوی از استقرار شبانه روزی راهداران در پایانه برکت جهت جا به جایی زائران خبر داد و عنوان داشت: تمام دستگاه‌های دارای مجوز حمل و نقل و اتوبوسی برای انتقال زائران به محل سکونتشان فعال هستند و در این زمینه نظارت‌های کامل انجام می‌شود تا بهترین خدمات به عزیزان ارائه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در تشریح جزئیات وضعیت و آمار سرویس‌های برگشت زائرین اربعین به استان تهران تا روز گذشته ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ گفت: طی مدت مذکور برگشت مسافران از مرز «مهران» ۵۸۶ سرویس، از مرز «چذابه» ۸۷ سرویس، مرز «شلمچه» ۳۳ سرویس، مرز «خسروی» ۸۲ سرویس، مرز «تمرچین» دو سرویس و مرز «باشماق» بدون سرویس اعلام می‌شود.

غراوی بیشترین میزان سرویس‌های جا به جا شده از مرزهای شش گانه را مرز «مهران» عنوان کرد.

وی در ادامه به اعلام آمار تعداد مسافران بازگشت داده شده از مرزهای شش گانه پرداخت و بیان داشت: از مرز «مهران» طبق آمار ۱۶ هزار و ۱۵۹ زائر، از مرز «چذابه» دو هزار و ۹۱۰ مسافر، از مرز شلمچه ۹۱۷ مسافر، مرز خسروی دو هزار و ۲۳۳ مسافر و مرز «تمرچین» ۳۴ زائر به استان تهران بازگشته‌اند.

معاون استاندار تهران شلوغ ترین مرز بازگشت مسافران اربعین را مرز «مهران» با ۱۶ هزار و ۱۵۹ مسافر اعلام کرد و اظهار داشت: طبق آمار مجموعاً چهار هزار و ۹۰۳ سرویس از زائران اربعین حسینی (ع) تا پایان روز گذشته به استان تهران بازگشته‌اند.

برچسب ها : ,

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.