×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024
برخورد جدی و قانونی با اخلال گران در بازار صورت می گیرد

به گزارش میرزاکوچک نیوز، امروز یکشنبه هشتم مرداد مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک این شهرستان در جمع اعضای حاضر با بیان اینکه یکی از اولویت های دولت سیزدهم معیشت مردم و افزایش رضایت عمومی است، ضمن تاکید بر نظارت دقیق و ویژه بر بازار از سوی بازرسین، گفت: بدون هیچ گونه مماشات، افرادی که در بازار اخلال ایجاد می کنند برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به تاکیدات استاندار محترم گیلان، مبنی بر بهره گیری از همه ظرفیت ها به منظور نظارت دقیق و رصد و کنترل بازار تاکید کرد: باید با ایجاد حلقه‌های اتصال تولید، توزیع و فروشندگان، روزنه های سو استفاده و فساد را ببندیم.

فرماندار رضوانشهر گفت: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت ها، کم فروشی و دیگر تخلفات توسط برخی افراد فرصت طلب انجام گشت های مشترک و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار ضروری است که علاوه بر افزایش اعتماد عمومی موجب جلوگیری از قانون گریزی و تخلف عده ای سودجو خواهد شد.

صفوی با اشاره به نوسانات قیمت مرغ و گوشت در بازار تاکید کرد: اعضای ستاد و دستگاه های نظارتی مرغ فروشی ها و قصابی ها را به طور محسوس و نامحسوس مورد نظارت قرار دهند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

وی همچنین به موضوع گرانی میوه در بازار شهرستان اشاره نمود و تاکید کرد: تعزیرات حکومتی، اداره صمت، جهادکشاورزی، پلیس اماکن و اتاق اصناف در قالب گشت های مشترک با نظارت های ویژه بر بازار میوه و تره بار و بازار هفتگی؛ با متخلفین برخورد نمایند.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با اشاره به مشخص شدن نرخ تبدیل شلتوک به برنج در جلسه ستاد استانی تنظیم بازار گفت:جهادکشاورزی موظف است از طریق بخشداران و دهیاران نرخ مصوب را به کلیه کشاورزان و شالیکوبی ها اعلام، و واحدهای شالیکوبی نیز موظف هستند نرخ های مذکور را در سر درب واحدها در دید عموم نصب نمایند.

رئیس ستاد تنظیم بازار رضوانشهر با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی در نانوایی های سطح شهرستان، گفت: کمیت و کیفیت نان در شهر و روستا از سوی اعضای ستاد مورد بررسی قرار گیرد و نانوایی هایی که عملکرد بهتری دارند مورد تشویق قرار گیرند.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به دستورالمعل ابلاغی کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات، تاکید کرد: اداره صمت، اتاق اصناف، راه و شهرسازی، امور مالیاتی، تعزیرات حکومتی، امور مالیاتی و پلیس اماکن نسبت به اجرای گشت مشترک جهت ساماندهی بنگاه های مشاورین املاک اقدام نمایند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.