×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
برگزاری جشنواره رسانه‌ای گرامیداشت سردار صلح و امنیت در صومعه‌سرا

مائده فلاحتکارضیابری در گفت‌وگو با خبرنگار میرزاکوچک نیوز اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن اولین سالگرد شهادت مظلومانه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای با محوریت گرامیداشت سردار صلح و امنیت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه صومعه‌سرا افزود: اصحاب رسانه و عموم مردم شریف شهرستان می‌توانند با تولیدات خود اعم از خبر، گزارش، مصاحبه، دلنوشته، مقاله، یادداشت، کلیپ و عکس را که در رسانه‌های جمعی (خبرگزاری _ پایگاه‌های خبری و تحلیلی_ کانال‌های خبری و صدا و سیما) در زمینه زندگی‌نامه و شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشر داده شده است در این جشنواره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به شماره واتساپ و یا تلگرام 09393649139 ارسال کنند گفت: مهلت ارسال آثار تا یازدهم دی ماه 1399 و اعلام نتایج سیزدهم دی‌ماه سال جاری از طریق فضای مجازی است.

فلاحتکارضیابری با اشاره به اینکه به سه نفر از برگزیدگان این جشنواره جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی نماد امنیت و صلح در منطقه بود و نه تنها ایران، بلکه بسیاری از مردم منطقه و جهان نیز او را دوست داشتند.

مسئول بسیج رسانه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: صیانت از میراث گرانبهای شهید والا مقام، گسترش فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، ارج نهادن به اخلاص، عشق و وفاداری سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی و ترویج مکتب حاج قاسم از مهمترین اهداف جشنواره است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.