×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
برگزاری جلسه هفته دولت ٩۵در بخش میرزاکوچک

به گزارش میرزا کوچک نیوز،جلسه هماهنگی برگزاری هفته دولت بخش میرزاکوچک در محل بخشداری تشکیل گردید.دراین جلسه که باحضور امام جمعه بخش حجت الاسلام والمسلمین جلالی و مسئولین ادارات و نهادها تشکیل گردید بهرام علیزاده بخشدار میرزاکوچک ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجائی و باهنر و آرزوی پیروزی و بهروزی دولت تدبیر و امید این هفته را به تمامی دولت مردان و مردم ولایتمدار دیارمیرزا تبریک گفته و از همه مدیران ادارات و نهادهای سطح بخش خواست تا در مراسمات این هفته حضور گسترده و پر رنگ داشته و عملکرد و خدمات دولت اعتدال و راستگویان دکتر روحانی را اطلاع رسانی نموده و این امر را وظیفه یکایک مسئولین دانسته و سپس سخنان مبسوطی را در خصوص عملکرد سه ساله دولت بیان نمود.

در ادامه این جلسه شهردار شهر گوراب زرمیخ با تبریک هفته دولت و با تاکید بر این جمله که ما هرچه داریم از شهدا داریم افزود:اگر ما در اینجا نشسته ایم و حتی به خدمت رسانی به مردم مشغول هستیم از برکات و همت این عزیزان بوده که از هر آنچه داشته اند گذاشتند برای ایران اسلامی،برای اینکه پرچم اسلام در کشور عزیزمان برافراشته شود.

شهردار گوراب زرمیخ به تشییع و تدفین شهدای گمنام در این منطقه طی هفته‌های اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: وجود شهدای گمنام در این منطقه مایه خیر و برکت است.

توفیقی افزود: با توجه به مشکلات عدیده مردم در زمینه تامین سوخت و تردد به شهرستان‌های مجاور، نسبت به احداث جایگاه سی‌ ان‌ جی با اعتبار بالغ بر سه میلیارد تومان که دو میلیارد و 500 میلیون تومان توسط دولت هزینه شد است در این شهر راه اندازی شده است.

وی در پایان افزود در هفته آینده به مناسبت هفته دولت پروژه ساخت مبلمان شهری گوراب زرمیخ آغار خواهد شد.

شهردار گوراب زرمیخ ضمن قدردانی از تلاش‌های نماینده محترم مجلس و فرماندار صومعه سرا گفت: تمام تلاش و هدفمان حداکثر بهره‌مندی از امکانات موجود در جهت رفع و کاهش مشکلات است.

IMG_9182 IMG_9184

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.