×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
برگزاری مراسمات عزاداری محرم در 255 مسجد و هیئت مذهبی صومعه‌سرا

رحمت آذرافروز در گفت‌وگو با خبرنگار میرزا کوچک نیوز با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع)، اظهار کرد: ماه محرم و ایام شهادت سالار و سرور شهیدان، فرا رسیده و مردم صومعه سرا برای برگزاری مراسمات این ایام سر از پا نمی شناسند.

وی با بیان اینکه کیفیت بخشیدن به برنامه‌های عزاداری و سوگواری ماه محرم مورد توجه تبلیغات اسلامی قرار دارد، افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده و درخواست‌های مساجد، هیئات مذهبی، حسینیه‌ها و تکایای مردمی بیش از 55مبلغ دینی به مساجد و حسینیه‌های شهرستان اعزام می‌شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه سرا با بیان اینکه هيئت‌هاي مذهبي نقشي مهم در ترويج فرهنگ ديني در جامعه بر عهده دارند، گفت: هيئت‌ها براي شناساندن معارف اسلامي و ديني به جامعه باید تلاش مضاعف کنند.

آذرافروز با بیان اینکه مراسمات عزاداری محرم در 255 مسجد و هیئت مذهبی صومعه‌سرا برگزار می شود، تصریح کرد: از این تعداد 180 مسجد و 75 هیئت مذهبی است.

وی با بیان اینکه 90 نفر از مداحان برادر و 20 مداح خواهر به مساجد، حسینیه‌ها وهیئت‌های مذهبی شهرستان اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار 35 قاری برای آغاز مراسمات عزاداری به مساجد و هیئت های مذهبی اعزام می شوند.

سرپرست تبلیغات اسلامی صومعه سرا با تاکید بر اینکه تا کنون بیش از 90 ایستگاه صلواتی مجوز گرفته اند، اظهارکرد: ماه محرم ماه مهم و ارزشمندي است و روحانيون و مبلغان و هيئت‌ها بايد در معرفي و تبيين ابعاد مختلف قيام امام حسين (ع) نقش خود را به خوبي ايفا کنند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.