×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
بیش از 70 مسجد و 30 هیئت مذهبی میزبان برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه

حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن میلاد اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام)، قمر بنی هاشم(علیه‌السلام) و امام سجاد(علیه‌السلام)، در سه شب مراسم جشن و مولودی در مساجد و هیئات مذهبی این شهرستان برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه بیش از 70 مسجد و 30 هیئت مذهبی میزبان برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه هستند، افزود: به همین مناسبت 30 مبلغ و 15 مداح به هیئات مذهبی و مساجد اعزام می‌شوند.

 رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به اینکه روحانیون مستقر و طرح هجرت در مساجد محل حضور خود سخنرانی دارند، گفت: برپایی ایستگاه صلواتی، آذین‌بندی شهر، مساجد و ادارات، توزیع شکلات و شیرینی در سطح شهر توسط هیئات مذهبی از دیگر برنامه‌های جانبی اعیاد شعبانیه در شهرستان صومعه‌سرا است.

 حجت‌الاسلام احمدی‌پور با اشاره به اینکه امام حسین(علیه‌السلام) با ولادت خود مکتبی را راه اندازی کردند که سراسر قداست و طهارت است، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ائمه معصومین(علیه‌السلام) از اهداف برگزاری جشن‌ها و سخنرانی‌های اعیاد شعبانیه است.

 وی با اشاره به اینکه آشنایی بیشتر جوانان با ائمه معصومین (علیه‌السلام) و سیره زندگی آن بزرگواران از دیگر اهداف برگزاری جشن‌های شعبانیه است، خاطرنشان کرد: این جشن‌ها در مساجد که مکان‌های مذهبی هستند، تاثیر بسزایی در تعمیق باورهای دینی نوجوانان و جوانان دارد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.