×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
بیمه خبرنگاران صندوق اعتباری هنر از خویش فرمایی خارج شود

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز،«سیدکاظم دلخوش اباتری» در نشست با اصحاب بسیج رسانه صومعه‌سرا با بیان اینکه باید فصل جدید در قانون برنامه هفتم برای خبرنگاران نوشته شود اظهار کرد: نداشتن قانون جامع خبرنگاری از دلایل مشکلات خبرنگاران است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس امادگی کمک به خبرنگاران را دارد فقط نیاز است که این قشر خود پیگیری های لازم را انجام دهند افزود: در فصل جدید بایدتفکیک بیمه خبرنگاران از هنرمندان، خبرگاری جز مشاغل سخت، سهمیه مجزا برای مسکن خبرنگاران و … اورده شود.

وی با اشاره به اینکه باید شرکت‌های تولیدی موظف شوند برای جذب نیرو، از بسیج خبرنگاران به عنوان روابط عمومی استفاده کنند تصریح کرد: باید بیمه خبرنگاران صندوق اعتباری هنر از خویش فرمایی خارج شود تا خبرنگاران از مزایای این بیمه بهره‌مند شوند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید وام صندوق اعتباری هنر افزایش پیدا کند خاطرنشان کرد: باید به اصحاب رسانه نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

در ادام همائده فلاحتکار اظهار کرد: رسانه ها در آرامش و امیدآفرینی در سطح جامعه و استان نقش مهمی دارند اما متاسفانه اکثر این قشر زحمت کش که درد و مشکلات دیگران را پیگیری و رفع می کنند، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

مدیر بسیج رسانه صومعه‌سرا با بیان اینکه متاسفانه اصحاب رسانه فاقد بیمه و حقوق ثابت هستند افزود: اگرچه بسیاری از خبرنگاران از طریق صندوق اعتباری هنر بیمه شده‌اند اما خویش‌فرما هستند و مدیران مسئول از بیمه کردن خبرنگاران اجتناب می‌کنند.

وی با بیان اینکه از نماینده محترم خواسته می‌شود تا پیگیر مشکلات خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی باشد گفت: بسیاری از خبرنگاران شهرستان دارای سابقه چندین ساله در امر خبرنگاری هستند و انتظار می‌رود در دستگاه‌های اجرایی از این قشر به عنوان روابط عمومی استفاده شود.

فلاحتکار خواستار تفکیک بیمه خبرنگاران از هنرمندان شد و تصریح کرد: اگرچه همه جا سخن از این است که خبرنگاری جزء مشاغل سخت محسوب می‌شود اما در عمل ما چیزی نمی‌بینیم و انتظار می‌رود با تفکیک بیمه خبرنگاران از هنرمندان سختی کار به همکاران تعلق گیرد.

مدیر بسیج رسانه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: امید است با برگزاری چنین نشست‌هایی، نتایج خوبی در راستای رفع مشکلات همکاران رسانه‌ای در سطح شهرستان و استان کسب شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.