×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
تاثیرگذاری بانوی صومعه‌سرایی دراقتصاد خانواده‌های منطقه

علی فتح‌اللهی، فرماندار صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار میرزاکوچک نیوز اظهار کرد: یکی از محورهای توسعه، توسعه اقتصادی است که به روند پیشرفت هر جامعه‌ای کمک کند.

وی افزود: اگر پیشرفت اقتصادی یک جامعه خوب و مردمان آن از ظرفیت بالایی در بحث اقتصاد برخورادر شوند مطمئناً سرعت و کیفیت توسعه می‌تواند اتفاق بیفتد و ما به دنبال این قضایا هستیم.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه انسان‌ها در رشد اقتصادی هر جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند تاثیر گذارند زیرا انسان‌های توانمند یکی از فاکتورهای مهم توسعه اقتصادی هستند، گفت: ما به هر میزان در کارهای اجرایی بستر را برای سرمایه‌گذاران فراهم کنیم مطمئنا شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

فتح‌اللهی با اشاره به اینکه شهرستان صومعه‌سرا با داشتن 178 واحد پرورش مرغداری یکی از قطب‌های اصلی تولید مرغ در سطح استان و کشور است، تصریح کرد: این روند در حوزه روستایی روند رو به رشدی دارد و روستاییان اقبال زیادی برای نگهداری طیور و مرغ محلی دارند.

وی خاطرنشان کرد: زهره مشهدی علی نیا، در بحث مرغ محلی، شهرستان و استان گیلان را برند کرده است، زیرا با توجه به فعالیت‌هایی که در این زمینه انجام داده در  سطح کشور مرغ محلی را به نام او می‌شناسند.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه این بانوی افتخار آفرین صومعه‌سرایی، با حداقل‌ترین شروع کرد و اکنون اثرات فعالیت او در جای جای شهرستان خود را نشان می‌دهد و بسیاری از افراد با اسم و فعالیت‌های او آشنایی دارند، اظهار کرد: وی در بحث اقتصاد خانواده‌ها و شهرستان بسیار تاثیرگذار است.

فتح اللهی افزود: در حوزه فرمانداری هم از این بانوی فعال حمایت‌های لازم در زمینه توسعه کاری، فرایند کارهای اداری، تسریع در کار مد نظر وی انجام می شود.

وی با بیان اینکه این بانوی افتخار آفرین در کنار تولید مرغ بومی، به کارهای خدماتی مانند رستوران‌داری، گردشگری و صنایع دستی هم رو آورده که در این زمینه‌ها هم چهره موفقی بوده است، گفت: وی با تکیه برخود از صفر شروع کرد و به جایی رسید که برای ده‌ها نفر اشتغال ایجاد کرده و در تولید مرغ بومی تاثیر مستقیم دارد.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه نخستین بسته بندی مرغ محلی در کشور توسط این بانوی کارآفرین رقم خورده است، تصریح کرد: در اغلب جشنواره‌ها و همایشات کشوری نشان برتر را دریافت کرده که نشان می‌دهد این خانم از فاکتورهای لازم برخوردار است.

فتح اللهی خطرنشان کرد: از تفکرات و زحمات این بانوی موفق تشکر می‌کنیم و در راستای حمایت از خانم علی نیا و دیگر بانوانی که این اراده را در خود تقویت کرده‌اند تا در مسیر توسعه شهرستان گام بردارند؛ حمایت‌های لازم را داریم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.