×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
تشکیل ۱۰۰ گروه نامحسوس برخورد با ناهنجاری‌ های اجتماعی در گیلان

به گزارش میرزا کوچک نیوز:سردار محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف ویژه تالارهای عروسی عکاسان و فیلمبرداران گیلان اظهار کرد: امنیت به برکت خون شهدا در کشور حاکم شده است.

وی به اعمال تحریم‌ها توسط دشمنان اشاره کرد و افزود: اصناف در به زانو در آوردن دشمنان تلاش ویژه‌ای انجام دادند و در حفظ ارزش‌های دینی گام بر می‌دارند.

میرحیدری با تأکید بر هوشیاری اصناف در خنثی کردن ترفندهای دشمنان، گفت: هر کدام از اقشار باید نقش خود در نهادینه کردن فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه عدالت اجتماعی و ایجاد امنیت پایدار با حضور مردم در عرصه تحقق پیدا می‌کند، تصریح کرد: اصناف باید دقت داشته باشند برخی برای جامعه مشکلاتی را ایجاد نکنند.

فرمانده انتظامی گیلان ادامه داد: اصناف پای‌بند به ارزش‌های دینی، قرآن و احکام اسلامی هستند و باید ضوابط و مقررات را اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه گیلان ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، خاطرنشان کرد: نباید غفلت برخی از افراد موجب بدنامی استان شود و باید به کرامت‌های انسانی و اصول اخلاقی توجه داشته باشیم.

میرحیدری با تصریح بر اینکه افرادی که بخواهند از موارد غیر اخلاقی امرار معاش کنند خون شهدا گریبان آنها را می‌گیرد، یادآور شد: اصناف گیلان دغدغه موازین شرعی را دارند.

وی از تشکیل ۱۰۰ گروه نامحسوس به غیر از اماکن پلیس برای برخورد و مستندسازی برگزاری جشن‌ ها در گیلان خبر داد و گفت: با کسانی که بخواهند نسبت به ارزش‌ها بی‌ تفاوت باشند محال است مماشات کنیم.

رئیس پلیس گیلان افزود: افرادی که بخواهند آبروی اصناف را ببرند با آنها برخورد می‌شود و تیم‌های نامحسوس به غیر از اماکن پلیس در گیلان تشکیل شده است.

وی با تصریح بر اینکه گروه‌ های نامحسوس برنامه مراسم و جشن‌ها را مستندسازی می‌کنند، یادآور شد: با هماهنگی قوه قضاییه با متخلفان برخورد می‌کنیم.

میرحیدری متذکر شد: به کسانی که به دنبال ترویج فرهنگ ابتذال هستند هشدار می‌دهیم امت حزب‌ الله و دستگاه‌ های امنیتی اجازه فعالیت به این افراد را نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه مخالف جشن و شادی نیستیم، خاطرنشان کرد: خطوط قرمز باید رعایت شود و برگزاری مراسم در شأن مردم گیلان باشد.

فرمانده انتظامی گیلان یادآور شد: با مامورانی که بخواهند نسبت به ترویج فرهنگ ابتذال بی‌تفاوت باشند برخورد می‌شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.