×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
تقوا و ایمان الهی نیروهای پاک سپاه را برجسته کرده است

به گزارش میرزا کوچک نیوز:سرهنگ کیا عاشوری،‌ فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا ظهر امروز(۳اردیبهشت) در مراسم تکریم و معارفه مسئول نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه صومعه‌سرا در حسینیه سپاه این شهرستان اظهار داشت: سپاه حرم امن الهیست که انسان‌هایی در آن قرار دارند و تطهیر می‌شوند و خود را از وسوسه‌های شیطانی دور می‌کنند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ و بقای نظام و انقلاب و دستاوردهای آن تلاش‌های زیادی می‌کند،‌افزود: تا زمانی که سپاه و پاسداران هستند، انقلاب اسلامی هم وجود خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه هر جا چالشی نظام را تهدید کند،‌سپاه پاسداران به سرعت وارد عمل می‌شود،‌ گفت: کارنامه درخشان و با صلابت سپاه در عمر ۳۸ ساله،‌ سپاه را به یک ارتش جهانی تبدیل کرده است که نشان از عملکرد خوب این نهاد است.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه سپاه لشکر مخلص خدا است؛ تصریح کرد: سپاه دست و قدرت الهی است که حفظ نظام از آسیب‌ها و فتنه‌ها را بر عهده دارد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه سپاه تفسیرگر آیات جهادی الهی بود،‌خاطرنشان کرد: تقوا و ایمان الهی نیروهای پاک سپاه را برجسته کرده است.

سرهنگ عاشوری با اشاره به اینکه امروز معیار و حرکت دشمن ابزار و امکانات سپاه نیست،‌ بلکه عزت و اقتدار سپاه و نیروهای پاک و مومن است؛‌اظهار داشت: پاسداران معدل و میانگین ندارند بلکه بالاترین سطح ایمان و تقوا را دارا هستند.

در ادامه مراسم از زحمات ۳ ساله حجت‌الاسلام ابوعلی اسماعیلی،‌نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا تجلیل و حجت‌الاسلام کهن‌پور به عنوان مسئول نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه صومعه سرا معرفی شد./شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.