×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
جزئیات درگیری شب گذشته در مسکن مهر رشت از زبان پلیس

به گزارش میرزاکوچک نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از موفقیت پلیس در دستگیری ضاربان مامور یکی از کلانتری‌های رشت ظرف کمتر از ۱۰ ساعت خبر داد.

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در تشریح این خبر گفت: نیمه‌شب سه‌شنبه ماموران گشت یکی از کلانتری‌های رشت در حال گشت‌زنی در محدوده مسکن مهر به ۳ نفر که در حال پرسه‌زنی در پارکینگ یکی از ساختمان‌های مسکن مهر بودند مشکوک شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری که برای بررسی موضوع وارد عمل شده بودند از آنها میخواهند تا مدارک هویت خود را ارائه کنند اما این افراد در یک اقدام غیرقانونی اقدام به توهین، فحاشی و درگیری با ماموران پلیس می‌کنند که در نتیجه، یکی از ماموران انتظامی مجروح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ضاربان پس از درگیری بلافاصله با یکدستگاه خودرو محل درگیری را ترک و متواری شدند، تصریح کرد: شناسایی و دستگیری مجرمان به طور ویژه در دستور کار پلیس گیلان قرار گرفت.

سرهنگ رسول‌زاده فرساد ادامه داد: ضاربان ظرف کمتر از ۱۰ ساعت توسط پلیس شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سرپرست معاونت اجتماعی انتظامی استان گیلان گفت: متهمان ۳۵، ۳۷ و ۴۱ ساله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار، روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی در پایان اظهار داشت: پلیس با افرادی که بخواهند با شرارت و گردن‌کشی در برابر قانون بایستند و با برهم زدن نظم عمومی، زمینه ایجاد ناامنی و سلب آسایش شهروندان و تعرض به ماموران را فراهم کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

منبع خبر : دیارمیرزا

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.