×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
جزئیات مراسم تشییع و تدفین ‌شهید عشوری

به گزارش میرزا کوچک نیوز:عباس بایرامی عصر امروز در نشست هماهنگی مراسم تشییع شهید حسن عشوری ضمن تسلیت شهادت این سرباز گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرباز گمنام امام زمان(عج) بسیجی شهید حسن عشوری ساعت ۹:۰۰ روز شنبه ۲۷ خرداد ماه و در سالروز شهادت شهید مدافع حرم حسینعلی پورابراهیمی از محل سپاه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ این شهر تشییع خواهد شد.

وی افزود: پیکر مطهر این سرباز امام زمان(عج) پس از تشییع در رشت، جهت انجام مراسم تشییع و تدفین به زادگاهش در رودسر انتقال داده خواهد شد. مراسم تشییع در شهرستان رودسر نیز از ساعت ۱۵ عصر این روز برگزار می شود.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان مراسم وداع با شهید عشوری ساعت ۲۲:۳۰ جمعه ۲۶ خرداد در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

روز گذشته و در پی عملیات اخیر وزارت اطلاعات یک گروه تروریستی که قصد انجام اقداماتی علیه امنیت مردم در ایام شب‌های قدر را داشت شناسایی و خنثی شد و تعدادی از عوامل آن دستگیر شدند که مقادیر زیادی سلاح و جلیقه انتحاری کشف شد. در جریان این عملیات موفق وزارت اطلاعات حسن عشوری از سربازان گیلانی گمنام امام زمان(عج) به شهادت رسید.

شهید عشوری اهل روستای گسکرمحله رودسر بود و اولین سرباز امام زمان(عج) است که در درگیری با تروریست‌های داعشی (گروهک تکفیری انصارالفرقان) به شهادت رسید.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.