×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
جشنواره‌های صومعه‌سرا به ثبت ملی می‌رسند

در جلسه میراث فرهنگی و شورای اجتماعی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: موفقیت یک جامعه در گرو فرهنگ غنی و کارکرد خوب آن است.

وی، جمهوری اسلامی ایران را از گذشته تا کنون از لحاظ غنای فرهنگی و وضعیت اجتماعی عالی دانست و افزود: ما باید در تمام زمینه ها موفق عمل کنیم تا شاهد فرهنگ غنی ایران در تمام عرصه ها باشیم.

معاون فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه فرهنگ صحیح هر مسئله باید در جامعه بیشتر جا بیفتد تا حرفی برای گفتن داشته باشیم، گفت: برای گفتمان باید فرهنگ غنی خود را پر رنگ تر کنیم.

لزوم ترویج فرهنگ صحیح در جامعه

اولیایی با تاکید بر ترویج فرهنگ صحیح در سطح جامعه، تصریح کرد: با فرهنگ و گفتمان درست، آسیب‌ها و کنش های اجتماعی کاهش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه ادارات فرهنگی بر روی مسائل فرهنگی بیشتر کار کنند، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه ها و اساتید باید بر روی فرهنگ کار کنند و از همان ابتدا فرهنگ صحیح را آموزش دهد.

معاون فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه این شهرستان در زمینه صنایع دستی و گردشگری بسیار غنی است، اظهار کرد: اگر در زمینه گردشگری این شهرستان خوب مانور داده شود حرفی برای گفتن داریم.

اولیایی با بیان اینکه بیشترین جشنواره ها در سطح استان در صومعه سرا برگزار می شود، افزود: در صددیم جشنواره های صومعه سرا را به ثبت ملی برسانیم.

برگزاری جشنواره گل لاله تالابی در صومعه سرا

در ادامه علیرضا مهرگان، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صومعه سرا گفت: شهرداری ها و بخشداری‌ها در زمینه اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری صومعه سرا بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر و روستاهای منتهی به آن نصب کنند.

وی با بیان اینکه جشنواره های مختلفی در این شهرستان برگزار می شود، تصریح کرد: در صددیم این شهرستان را به عنوان شهر جشنواره ها معرفی کنیم زیرا رتبه نخست برگزاری جشنواره ها را در سطح استان کسب کرده ایم.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صومعه سرا با بیان اینکه در صددیم تعداد جشنواره های این شهرستان را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: جمعه(۲۲ تیر) جشنواره گل لاله را در حیات وحش سلکه برگزار خواهیم کرد.

مهرگان اظهار کرد: راه اندازی کلبه های اطلاع رسانی در صومعه سرا توسط شهرداری و دهیاری ها صورت بگیرد تا سبب اشتغالزایی و درآمدزایی شود.

وی افزود: 67 خانه غیر مجاز اقامتی در صومعه سرا شناسایی شده که با فرمانده نیرو انتظامی در صددیم این خانه ها را مجوز دار کنیم تا بر تعداد اماکن اقامتی این شهرستان افزوده شود.

منبع خبر : شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.