×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
حاج قاسم، تو فرمانده قلب ملتی بودی

میرزاکوچک نیوز_الهه اسماعیل پور: سال ها امنیت یک کشور به دست پر توان و جهاد خالصانه سردار سلیمانی برقرار شده بود و با وجود این بزرگمرد ایرانی بود که هیچ کس را یاری نزدیک شدن به ایران نبود.

امروز نیز با رفتن سردار شهید قاسم سلیمانی میلیون ها قاسم سلیمانی زاده شده و همگی پشت در پشت همدیگر امنیت این کشور را برقرار می سازند.

پس نباید دشمن به شهادت رساندن یک فرمانده ایرانی آن هم در مرزهای دور از ایران با آن همه تجهیزات و بالگردهای هوایی خویش به خود بنازند. اگر مرد میدان باشند، باید وارد این گوی و میدان شوند و با میلیون ها سردار سلیمانی مبارزه کنند.

خوش به سعادت مادری که حاج قاسم سلیمانی را به گونه ای تربیت کرده است که جان بر کف برای دفاع از مرزهای این سرزمین از خون خویش گذشته است تا لطمه ای به آرمان های این ملت و سرزمین وارد نیاید.

کسی که یک تنه جلوی داعش و تمامی دشمنان اسلام سال ها ایستادگی و نبرد کرد و اینک اجر عمری رشادت و جسارت خود را با شهید شدن از خداوند منان ستاند تا به آرزوی دیرینه خویش دست یابد.

همه ما ایرانی ها درس ایستادگی و صبر و استقامت را باید از سردار حاج قاسم سلیمانی یاد بگیریم کسی که مظهر استقامت و جسارت است و با حضور سبز خود همواره کابوسی برای جهانیان بوده است و اینک نیز این کابوس برای دشمنان اسلام همه گیر شده است و باید بدانند که تا دم مرگ رویای خواب شیرین را برای همیشه از آن ها خواهیم گرفت و هرگز اجازه نخواهیم داد لحظه ای دشمن آرام و قرار گیرد تا بتوانید انتقام خون او را بگیریم.
حاج قاسم! تو فرمانده قلب ملتی بودی! ما بیش از دیدن هر وزیر و وکیل و رئیسی از دیدن تو خوشحال می‌شدیم. مخصوصاً وقتی با آن لبخند و تواضع و صلابت به رهبر عزیزمان عرض ادب می‌کردی.
ممنون که اینقدر بزرگ بودی که دلمان به شما قرص بود، با شما بود که از داعش نترسیدیم! از فدا شدن حججی‌ها بالیدیم چون تو وعده انتقام دادی… درود بر تو ای سردار صادق ما …
ممنون که این قدر خوب و محبوب زیستی که به ما هم جرأت می‌دهی بخواهیم مثل تو باشیم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.