×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
حضورمقتدرانه ایران در منطقه سبب وحشت رژیم صهیونیستی شده است

حجت‌الاسلام علی شیرازی شب گذشته در مراسم نخستین یادواره شهید مدافع حرم علیرضا نظری در مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان اظهار داشت: حضور با صلابت ایران در مهم‌ترین تحولات منطقه موجب وحشت آمریکایی‌ها و ایادی آن شده است.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با تأکید بر اینکه مردم ولایتمدار ایران اسلامی در برابر همه توطئه‌های غرب ایستاده است افزود:‌ فرهنگ مقاومت در برابر زورگویی‌های آمریکا و رژیم‌های مستبد توسط نهضت انقلاب اسلامی در منطقه رشد کرد و زمینه آگاهی و بصیرت ملت‌ها را فراهم کرد.

شیرازی به ایستادگی ملت ایران در برابر هیمنه پوشالی آمریکا و تحریم‌های استکبار جهانی اشاره کرد و ابراز داشت: مردم ولایتمدار و مقاوم ایران اسلامی درس ایستادگی در مقابل ظلم و جور را از شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم آموخته‌اند و از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آیند.

وی ریزش‌ها و رویش‌ها و سیر تحولاتی که در برخی از شخصیت‌های سیاسی کشور ایجاد شد را متذکر شد و تصریح کرد: به یاری خداوند متعال آرمان جمهوری اسلامی ایران در مقابل جبهه کفر به پیروزی می‌رسد و در این میان دشمنان این نظام و این ملت روسیاه خواهند شد.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه شهدای مدافع حرم را از رویش‌های مبارک نظام جمهوری اسلامی و مکتب امام راحل دانست و بیان داشت:‌ ملت شهیدپرور و ولایت‌مدار ایران اسلامی به تأسی از خون پاک شهدای خود نظیر شهید نظری با تمام توان و قدرت خود از آرمان انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

شیرازی ایجاد گروه‌های ملحد با نام اسلام نظیر داعش را توطئه همیشگی آمریکایی‌ها‌ و انگلیسی‌های تفرقه‌انداز خواند و عنوان کرد: مردم منطقه به‌ویژه ملت‌های مظلوم عراق و سوریه به این توطئه‌ها واقف شده‌اند بنابراین از جبهه مقاومت اسلامی و دین خود در برابر دشمنان و ملحدان دفاع می‌کنند.

وی سیر تحولات و دشمنی‌های آمریکایی‌ها و جبهه غرب علیه ایران اسلامی و نقشه جهت براندازی این نظام را مورد اشاره قرار داد و گفت: در تمام عمر 40 ساله انقلاب انواع و اقسام نقشه‌ها برای نابودی نظام پیاده شد اما این نقشه‌ها نه‌تنها راه به جایی نبردند بلکه ملت ایران را مقاوم‌تر کردند.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه امروز آرمان‌های والای ایران اسلامی در مسیر آزادی و استقلال حقیقی به‌خوبی در بین ملت‌های جهان گستره شده است افزود:‌ معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا مسیر اسلام حقیقی و فرهنگ جهاد را برای سایر ملت‌ها ترسیم کردند.

منبع خبر : تسنیم

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.