×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
حمایت مجلس از آموزش و پرورش/ظرفیت خیران در حل مشکلات استفاده شود

سید کاظم دلخوش پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهارکرد: مسئولان آموزش و پرورش گیلان نگاه خوبی به این حوزه دارند و تلاش می کنند تا مشکلات آموزش و پرورش حل شود.

دلخوش با بیان اینکه یک سوم جمعیت استخدامی کشور متعلق به وزارت آموزش و پرورش است، افزود: یک میلیون و ۱۸۰ هزار فرهنگی در نقاط مختلف کشور مشغول به فعالیت هستند.

وی به تأکید قانون اساسی بر لزوم توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: براساس قانون اساسی مسئولان باید شرایط استفاده رایگان از خدمات بهداشت و درمان و آموزش و پرورش در کشور فراهم کنند.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه مجلس در جایگاه قانونگذاری تلاش کرده تا حمایت‌های لازم از آموزش و پرورش را انجام دهد، بیان‌کرد: خوشبختانه تا به امروز نیز حمایت‌های خوبی از آموزش و پرورش داشته‌اند.

وی همچنین به بودجه آموزش و پرورش نیز اشاره و تصریح‌کرد: در سطح استانی بخشی از بودجه توسط اداره‌کل آموزش و پرورش گیلان پیگیری شده و بخش دیگر نیز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها اختصاص می یابد.

دلخوش به وجود نواقص و کاستی‌ها در حوزه آموزش و پرورش به ویژه در زمینه امکانات و تجهیزات اشاره کرد و افزود: باید با همکاری و تعامل همه مسئولان اعم استانی، شهرستانی و نمایندگان این نواقص برطرف و تجهیزات و امکانات لازم برای آموزش و پرورش جذب شود.

وی در ادامه با بیان اینکه باید در این حوزه از توان و ظرفیت خیران نیز بهره‌گیری شود، گفت: در شهرستان صومعه سرا باید مجمع خیرین فعال شده و حتی جلسات در سطح ملی نیز در این حوزه برگزار شود تا ظرفیت‌های این بخش شناسایی و برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش از آنها بهره‌گیری شود.

منبع خبر : مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.