×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
خروج بدون مجوز مرغ از گیلان ممنوع است

اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار گیلان، اظهار کرد: تقویت مکانیزاسیون در بخش کشاورزی منجر به کاهش هزینه‌های تمام شده می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت برنج گیلان در بازار واقعی نیست، افزود: هزینه‌های تمام شده با قیمت نهایی برنج در بازار هم خوانی ندارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم تمام قد از کشاورزان حمایت می‌کند، گفت: کاهش هزینه تمام شده محصول برنج در گیلان در دستور کار قرار گیرد.

عباسی با بیان اینکه چای و برنج دو محصول مهم گیلان است، اضافه کرد: هزینه‌های تمام شده این دو محصول باید با علمی سازی و توجه به دانش روز کاهش یابد تا منجر به افزایش سود و بهره وری برسد.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی گیلان وجود ندارد، افزود: با توجه به شرایط گردشگری گیلان و ورود مسافران به این استان، انتظار می‌رود تمهیدات لازم در راستای تأمین کالاهای اساسی صورت گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه نظارت بر عملکرد بازار در دستور کار ناظران و متولیان امر قرار گیرد، گفت: نظارت جدی بر قیمت و فروش کالاهای اساسی از جمله نان، مرغ، گوشت و شکر با توجه به حساسیت مردم بسیار اهمیت و ضرورت دارد.

عباسی با بیان اینکه خروج بدون مجوز مرغ از استان گیلان ممنوع است، اضافه کرد: ذخیره‌سازی مرغ منجمد، کالاهای اساسی، تأمین دارو و شیرخشک مورد توجه قرار گیرد.

منبع خبر : مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.