×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
دانشجویان امروز کشور ، زمامداران فردای کشور خواهند بود

علی فتح اللهی فرماندار صومعه سرا در مراسم روز دانشجو و گرامیداشت مقام میرزاکوچک خان جنگلی که صبح امروز در دانشکده فنی تربیت دبیر صومعه سرا برگزار شد ضمن تبریک بمناسبت ۱۶ آذر بعنوان روز دانشجو گفت: هدف از نامگذاری چنین روزی بعنوان روز دانشجو ، تلنگر و یادآوری ای است تا جایگاه دانشجو را آن طور که در شان و درخورشان است ارج نهیم.

فرماندار صومعه سرا از اهمیت تحصیل علم و دانش سخن گفت و افزود؛ معجزه پیامبر مکرم اسلام کتاب قرآن است و اولین آیه ای که بر وی نازل شد با “اقرا” شروع شده که این جایگاه کتاب و علم را در اسلام میرساند.

رییس کمیسیون دانشجویی شهرستان صومعه سرا رسیدن به کمال و تعالی را در گرو تحصیل همراه با تهذیب دانست و یادآور شد: شما دانشجویان مسیر را درست انتخاب کنید و در طی کردن آن سعی و تلاش خود را کنید و قطعا خداوند متعال پاداش این تلاشها را خواهد داد‌.

به گفته وی دانشجویان امروز کشور ، زمامداران فردای کشور خواهند بود و هرتلاشی در جهت علم آموزی آنان ثمره اش اول به خود آنها و بعد به جامعه باز خواهد گشت.

گفتنی است در پایان این مراسم از چند تن از پرسنل و دانشجویان برتر این دانشکده در زمینه های مختلف، توسط مسئولین تجلیل وتقدیر بعمل آمد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.