×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
دریافت بیش از ۱۰۰۰ فرآورده خبری به جشنواره ابوذر گیلان

سرهنگ مهدی پارسا پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد رشت در تشریح عملکرد بسیج رسانه اظهار کرد: ۲۵۰ نفر از فعالان حوزه رسانه توسط بسیج رسانه گیلان دوره‌های آموزشی را سپری کرده‌اند.

وی با اشاره به جایگاه بالای رسانه در گیلان نسبت به سایر استان‌ها کشور افزود: داشتن تعداد بالای خبرنگار و رسانه در گیلان موجب پویایی رسانه‌ها در گیلان می‌شود و باید از این ظرفیت به‌خوبی استفاده شود.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌ای در سطح مساجد گیلان گفت: در سطح یک‌صد مسجد گیلان و دو مدرسه از رشت، دوره‌های سواد رسانه‌ای برگزارشده است.

پارسا با اشاره به برگزاری رزمایش حجاب توسط بسیج رسانه گیلان بیان کرد: ۱۶۰ رسانه در این رزمایش رسانه‌ای حجاب شرکت فعالانه داشتند.

وی با اشاره به انعکاس فعالیت بسیج و سپاه توسط اصحاب رسانه تصریح کرد: در سطح بسیج رسانه استان، شبکه‌ای متشکل از یک‌صد رسانه تشکیل‌شده که اقدامات محرومیت‌زدایی، ساخت مسکن و سایر اقدامات ارزشمند سپاه و بسیج را منعکس می‌کنند.

رئیس بسیج رسانه گیلان از تشکیل اتحادیه رسانه‌های شمال کشور خبر داد و افزود: اتحادیه رسانه‌های حاشیه خزر با توجه به ظرفیت رسانه‌های شمالی می‌تواند در مطالبه گری نقش اثرگذار داشته باشد.

پارسا با اشاره به تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای در گیلان گفت: در تشکیل این تشکل از سوی رسانه‌های واحد، می‌توان تولید محتوای اثرگذار و هدفمند در سطح استان داشت.

وی در تشریح برگزاری پنجمین جشنواره ابوذر در استان گیلان نیز تصریح کرد: این جشنواره در قالب ۹ محور مشخص ازجمله محرومیت‌زدایی، اقدامات بسیج، بصیرت، دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به بخش‌های ارسال فرآورده‌های خبری ابوذر از سوی شرکت‌کنندگان نیز بیان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند در بخش خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، مقاله، عکس، یادداشت و موشن گرافیک آثار خود را تا ۱۲ آذر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند‌.

پارسا با بیان اینکه اصحاب رسانه گیلان از جشنواره ابوذر استقبال خوبی کرده‌اند، گفت: تاکنون یک هزار و ۱۸۰ فقره فرآورده خبری به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است.

منبع خبر : فارس
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.