×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
راننده 17 ساله حادثه تصادف با کاروان پیاده در انزلی فاقد گواهینامه بود

سرهنگ حسین محمدپور در خصوص اخبار تکمیلی حادثه برخورد خودروی سواری پراید با کاروان پیاده اربعین که صبح روز 4 مهر ماه جاری در انزلی رخ داد، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در محور انزلی به رضوانشهر، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پراید که از محور انزلی به رضوانشهر محدوده سنگاچین در حال تردد بود با تعدادی عابر پیاده که در حال عبور از شانه خاکی جاده بودند، برخورد کرده است.

وی تصریح کرد: در این حادثه دو مرد 60 و 64 ساله در صحنه تصادف فوت و سه مرد عابر دیگر به همراه راننده و سرنشین خودرو پراید مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه گیلان ادامه داد: یکی از عابران پیاده که مردی 58 ساله بود به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه راننده خودرو پراید خانم 17 ساله فاقد گواهینامه بود، گفت: این فرد به علت عدم توجه کافی به جلو در زمان رانندگی (نقض ماده 180 آیین نامه راهور) مقصر حادثه تشخیص داده شد.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان با بیان اینکه رانندگی برای افراد زیر ۱۸ سال تا وقتی که اقدام به گرفتن گواهینامه نکرده‌اند تحت هر شرایطی ممنوع است، خاطرنشان کرد: در صورتی که در محورهای مواصلاتی استان مشاهده شود فردی بدون داشتن گواهینامه اقدام به رانندگی ‌می‌کند ماموران پلیس ضمن اعمال قانون و توقیف وسیله نقلیه فرد مذکور را به مراجع قضائی معرفی خواهند کرد.

منبع خبر : ایسنا

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.