×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
راهپیمایی گرامیداشت حماسه «۹ دی» در صومعه سرا برگزار می شود

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از مهر:معاون فرماندار صومعه سرا در جلسه هماهنگی برنامه های یوم الله ۹ دی که ظهر یکشنبه در سالن جلسات فرمانداری صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: ۹ دی ماه یادآور میثاق دوباره مردم ایران با ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سجاد کریمی پاشاکی با اشاره به وقایع سال ۸۸ و روز عاشورا، افزود: اهمیت پاسداشت و گرامیداشت حماسه مردم ایران در روز « ۹ دی» از وظایف همگان به ویژه مسئولان نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه همگام با سراسر استان و براساس برنامه های ابلاغی، ستاد گرامیداشت حماسه « ۹ دی» شهرستان صومعه سرا نیز برنامه ریزی لازم در جهت برگزاری یک مراسم پرشور در سطح شهرستان انجام داده است، گفت: براساس گزارشات سازمان هواشناسی در خصوص مناسب بودن شرایط جوی در روز پنج شنبه ۹ دی ماه ستاد شهرستان برای برگزاری راهپیمایی و یا تجمع تصمیم گیری می کند.

کریمی با تأکید برپشتیبانی و حضور همه جانبه مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان، خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی، اطلاع رسانی عمومی از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود.

وی مسیر حرکت راهپیمایی روز « ۹ دی» را از مقابل سپاه پاسداران ناحیه صومعه سرا تا میدان اصلی شهر عنوان و تصریح کرد: در صورت مناسب نبودن شرایط جوی تجمع «حماسه ۹ دی» در مصلای شهر برگزار می شود.

معاون فرماندار صومعه سرا در ادامه از بخشداران بخش های مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ خواستار شد تا با راه اندازی ستادهای فرعی در سطح بخش ها هماهنگی لازم در خصوص برگزاری هرچه با شکوه تر برنامه های حماسه ۹ دی از طریق دهیاران در سطح روستاها اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های شهرستان، اظهار کرد: مسئولان این دستگاه ها در حضور هرچه پررنگ تر دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان و اساتید اقدامات لازم را پیش بینی کنند.

کریمی پاشاکی با بیان اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش تأثیرگذاری در انعکاس برنامه ها به ویژه حماسه حضور مردم در ایام مختلف اعم از انتخابات، راهپیمایی ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان و… دارند، افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نسبت به اطلاع رسانی به اصحاب رسانه، هنر و فرهنگ در خصوص شرکت در مراسم طی روزهای آینده اقدامات مناسب را انجام دهد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.